محبوب‌ترین سریال‌ های حال حاضر شبکه اینترنتی نتفلیکس

6 August 2021 - 20:00
محبوب‌ترین سریال‌ های حال حاضر شبکه اینترنتی نتفلیکس

در این مقاله به معرفی نه تا از محبو‌ب‌ترین سریال‌های تلویزیونی حال حاضر در شبکه اینترنتی نتفلیکس خواهیم پرداخت.

دو سریال بسیار پرطرفدار شبکه تلویزیونی The CW یعنی فصل هفتم سریال ابرقهرمانی The Flash و فصل جدید سریال درام ورزشی All American، توانسته‌اند که در این لیست، در مکان‌های پنجم و اول قرار بگیرند. جایگاه دوم این لیست متعلق به برنامه‌ تلویزیونی شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان Love Is Blind: After the Altar می‌باشد. در جایگاه سوم نیز سریال رمانتیک و درام شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام Virgin River قرار گرفته است.

محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی حال حاضر در شبکه اینترنتی نتفلیکس به همراه خلاصه‌ای از داستان آن‌ها را می‌توان در ادامه به ترتیب مشاهده کرد:

۹. سریال Never Have I Ever

سریال Never Have I Ever

سریال «هرگز تا به حال نداشته‌ام»، سریال کمدی‌ای در ژانر داستان بلوغ (گونه‌ داستانی که به‌ طور معمول در آن تمرکز داستان بر روی شخصیت اصلی است که در حال پا گذاشتن به سنین نوجوانی یا جوانی است و در سن بلوغ به سر می‌برد) می‌باشد که داستانش بر روی نوجوان هندی-آمریکایی با نام دیوی ویشواکومار تمرکز دارد.

فصل دوم این سریال علاوه بر پرداختن به فشارهای روزمره دبیرستان بر روی دیوی ویشواکومار و همچنین اتفاقات غیرمنتظره و عاطفی رخ داده در خانه‌ او، به رابطه عاشقانه جدید این کاراکتر نیز می‌پردازد.

سریال کمدی Never Have I Ever توسط مندی کالینگ (Mindy Kaling) خلق شده است. نقش اصلی این سریال را بازیگری کانادایی با نام مایتری راماکریشنان (Maitreyi Ramakrishnan) ایفا کرده است.

فیلم‌نامه این پروژه توسط لنگ فیشر (Lang Fisher) به قلم درآمده و علاوه بر این، او مدیر این سریال نیز می‌باشد. از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز می‌توان به مندی کالینگ، لنگ فیشر، هوارد کلاین (Howard Klein) و دیوید ماینر (David Miner) اشاره کرد. این سریال توسط بخش تلویزیونی کمپانی یونیورسال برای کمپانی نتفلیکس تولید شده است.

۸. سریال The Walking Dead

سریال The Walking Dead

سریال بسیار محبوب شبکه تلویزیونی AMC با نام «مردگان متحرک» که فصل یازدهم و پایانی آن قرار است به‌زودی در شبکه AMC پخش شود، در جایگاه هشتم این لیست قرار گرفته است.

داستان این سریال ترسناک و آخرالزمانی، بر روی معاون کلانتری با نام ریک گریمز تمرکز دارد که پس از بیدار شدن از کما، متوجه می‌شود که جهان تبدیل به ویرانه‌ای شده و اکنون باید با هدایت گروهی از بازمانده‌ها، تلاش کند تا در این دنیای بی‌رحم زنده بماند.

۷. سریال Outer Banks

سریال Outer Banks

سریال Outer Banks، سریالی اکشن و ماجراجویی می‌باشد که داستانش بر روی گروهی صمیمی از نوجوانان محلی در شهری ساحلی با نام Outer Banks، در ایالت کارولینای شمالی آمریکا تمرکز دارد. فصل دوم این سریال به‌تازگی در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآمده است.

فصل دوم این سریال با به تصویر کشیدن کاراکترهای جان بی و سارا به عنوان افرادی فراری در کشور باهاما آغاز می‌شود. با قرار گرفتن دوباره این دو کاراکتر در مسیر پیدا کردن طلا، آن‌ها علاوه بر پیدا کردن دوستان جدیدی در این کشور، دشمنان جدیدی را نیز برای خود می‌تراشند. در عین حال نیز، شرایط برای دوستان صمیمی آن‌ها در خانه‌شان یعنی شهر Outer Banks به مرور دشوار و دشوارتر می‌شود.

گنجی که ‌آن‌ها به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار در فصل اول این سریال کشف کرده‌اند، هنوز هم بخشی از داستان فصل جدید این سریال خواهد بود. با کشف کردن رازی جدید، این گروه دوباره برای انجام دادن مأموریتی تازه در فصل جدید این سریال دور هم جمع خواهند شد.

۶. سریال Cocomelon

سریال Cocomelon

این سریال، مجموعه‌‌ای از ویدیو‌های انیمیشنی سه‌بعدی برای کودکان است که به آن‌ها، یاد دادن کلمات، اعداد، صداهای حیوانات و مواردی دیگر را به روشی بسیار سرگرم‌کننده با اشعار و موسیقی‌های کودکانه آموزش می‌دهد.

۵. سریال The Flash

سریال The Flash

سریال ابرقهرمانی شبکه The CW با عنوان «فلش»، داستان کاراکتری با نام بری آلن را روایت می‌کند که پس از بیدار شدن از کما، متوجه می‌شود که با به دست آوردن قدرتی خارق‌العاده‌، تبدیل به سریع‌ترین انسان روی کره زمین شده و سپس تصمیم می‌گیرد که با تبدیل شدن به ابرقهرمانی با نام فلش، به مبارزه با جرم و جنایت در شهر سنترال سیتی بپردازد.

۴. سریال Manifest

سریال Manifest

سریال درام و ماوراءالطبیعه شبکه تلویزیونی NBC با عنوان «لیست پرواز»، داستان مسافران و خدمه یک هواپیمای مسافربری را روایت می‌کند که پس از پنج سال مفقود شدن، ناگهان هواپیمایشان دوباره در آسمان ظاهر می‌شود.

با بازگرداندن مسافران و خدمه این هواپیما به جامعه، آن‌ها شروع به تجربه صداهایی عجیب و غریب و چشم‌اندازی از اتفاقات آینده می‌کنند و به‌زودی از معمای عمیقی پرده برمی‌دارند.

۳. سریال Virgin River

سریال Virgin River

داستان سریال رمانتیک Virgin River که تا به حال سه فصل از آن در شبکه اینترنتی نتفلیکس پخش شده، بر روی پرستاری با نام «مل» تمرکز دارد که قصد دارد برای فرار از خاطرات دردناک گذشته‌اش، زندگی تازه‌ای را در شهر بسیار زیبایی با نام Virgin River آغاز کند.

فصل سوم این سریال که به‌تازگی در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآمده، ماجرا‌های هیجان‌انگیز و غیرمنتظره‌ای را برای کاراکترهای محبوب این سریال رقم زده که از جمله آن‌ها می‌توان به مراسم خاکسپاری، آتش‌سوزی، طلاق، طوفانی سهمگین و رابطه رمانتیک جدید اشاره کرد.

۲. سریال Love Is Blind: After the Altar

سریال Love Is Blind: After the Altar

این سریال، برنامه‌ زنده‌‌‌ای در شبکه اینترنتی نتفلیکس می‌باشد که بخشی از زندگی افراد واقعی را دنبال می‌کند.

در این برنامه افراد مجردی که به دنبال شخص مورد علاقه هستند بدون این‌که آن‌ها را ببینند، روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته و با صحبت کردن با یکدیگر، علایق خود را با هم به اشتراک می‌گذارند و زمانی که ارتباط معناداری بین آن‌ها به وجود آید، از یکدیگر خواستگاری کرده و سپس برای اولین بار چهره نامزد خود را می‌بینند.

با بازگشت به دنیای واقعی، آن‌ها شروع به تدارک دیدن مراسم ازدواجشان می‌کنند و در نهایت میزان علاقه خود به یکدیگر را مورد آزمایش قرار می‌دهند.

هدف از این برنامه جذاب ده قسمتی، پرده برداشتن از میزان اهمیت ظاهر یا سن افراد در پیدا کردن شخص مورد علاقه یک فرد است.

۱. سریال All American

سریال All American

سریال درام ورزشی All American، داستان ستاره فوتبال (آمریکایی‌ای) در دبیرستانی در جنوب لس‌آنجلس را روایت می‌کند که به تیم فوتبالی در دبیرستان شهر بورلی هیلز پیوسته و دو جهان مجزایی را برای خود به وجود آورده که این دو جهان در مسیر برخورد با یکدیگر قرار دارند.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.