تریلر تلویزیونی فیلم Wonder Woman منتشر شد

7 February 2017 - 18:00

به دنبال ناامیدکننده بودن دو فیلم Batman v Superman «بتمن علیه سوپرمن» و Suicide Squad «جوخه انتحار»، بسیاری از طرفداران شرکت DC به فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» امید بسته‌اند. طرفداران شرکت بزرگ DC امید دارند تا این فیلم بتواند به موفقیت برسد و نظر منتقدین را نیز به خود جلب کند. اکنون یک تریلر تلویزیونی برای این اثر منتشر شده است که شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

در این فیلم قرار است گل گادوت (Gal Gadot) در نقش دایانا، پرنسس آمازون، ایفای نقش کند. ماجراجویی دایانا از جایی شروع می‌شود که سربازی با نام استیو ترور با بازی کریس پاین (Chris Pine) را در ساحلی در منطقه زندگی خود پیدا می‌کند. این ملاقات و درخواست استیو ترور از دایانا برای کمک، باعث می‌شود که او سرزمین خود را ترک کرده و به یاری انسان‌ها بشتابد.

با وجودی که در این چند روز گذشته تیزرهای تلویزیونی کوتاهی از فیلم‌های مختلف بوده‌ایم، یک تریلر تقریباً کامل برای فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» منتشر شد. این تریلر سکانس‌های زیبایی را از فیلم نشان می‌دهد. از این سکانس‌ها می‌توان به چند صحنه‌ حماسی از جنگ اشاره کرد. همچنین می‌توانید شمشیر افسانه‌ای او را نیز در این تریلر ببینیم. شما می‌توانید تریلر جدید این فیلم را از پایین مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

شما می‌توانید مطلبی با عنوان ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده هستیم  را در سایت سینماگیمفا مطالعه کنید. فیلم Wonder Woman در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ خرداد ۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.