اولین نگاه به عکس‌های منتشر شده از آلیشیا ویکاندر در نقش لارا کرافت

7 February 2017 - 20:00

زمانی که خبر ساخت فیلم تومب رایدر (Tomb Raider) در خبرگزاری‌ها منتشر شد به نظرمی‌آمد در بهترین حالت، این فیلم شاید بتواند فروش خوبی در گیشه به دست آورد. اما هرچه به زمان فیلمبرداری و انتخاب بازیگران رسیدیم کم کم فیلم توجه ما را به خود جلب کرد، به طوری که در حال حاضر انتظارات بالایی از این فیلم به وجود آمده‌است. دیروز هم چند عکس از آلیشیا ویکاندر(Alicia Vikander) در نقش لاراکرافت منتشر شد که آن‌ها را در ادامه بررسی می‌کنیم. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

دیروز بود که خبرگزاری دیلی میل عکسی از توئیتر یکی از طرفداران ویکاندر را منتشرکرد که اورا را در حال تمرینات ورزشی ویژه‌ای نشان می‌داد. در ادامه این عکس‌ها را می‌توانید ببینید.

tomb

 کمپانی برادران وارنر وظیفه ساخت این لایو اکشن بزرگ و محبوب را برعهده گرفته‌است و در آن از ستارگان و بازیگران بزرگی استفاده کرده‌است. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط کمپانی، بازیگر برنده اسکار آلیشیا ویکاندر (Alicia Vikander) در نقش لاراکرافت (Lara Croft) در فیلم حضور دارد. همچنین، والتون گاگینز (Walton Goggins) ستاره سریال مدیران فاسد (Vice Principals) و دنیل وو (Daniel Wu) بازیگر فیلم وارکرفت (Warcraft) نقشی کلیدی در فیلم دارند.

منبع : screen rush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.