پوسترهای تازه فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

6 August 2021 - 22:11
فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ده حلقه)

کمپانی مارول استودیو پوسترهای جدیدی برای فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ده حلقه) منتشر کرده است. فیلم شانگ-چی، اولین فیلم از دنیای سینمایی مارول است که قهرمان اصلی آن، یک ابرقهرمان آسیایی است. این پوسترها، تصاویر بازیگران در نقش‌های خود را به تصویر می‌کشد. این پوسترها، سیمو لیو (Simu Liu) در نقش شانگ-چی، آکوافینا (Awkwafina) در نقش کتی، تونی لیونگ (Tony Leung) در نقش ماندارین، منگر ژانگ (Meng’er Zhang) در نقش ژیالینگ، میشل یوهز (Michelle Yeoh) در نقش جیانگ نان را نشان می‌دهد. پوستری نیز از شخصیت شرور فیلم به نام دث دیلر منتشر شده که بازیگر آن مشخص نیست.

در این فیلم، شانگ-چی وارد درگیری با سازمان ناشناخته و مرموزی به نام ده حلقه می‌شود. حال باید با گذشته‌ای که رهایش کرده، رو در رو شود. تونی لیونگ نقش پدر شانگ به نام ونووو ملقب به ماندارین را بازی می‌کند. زمانی که شانگ-چی نوجوان بوده، پدرش به او آموزش داده تا تبدیل به یک آدمکش شود. ژیالینگ نیز خواهر شانگ-چی است.

کتی با بازی آکوافینا نیز دوست صمیمی شانگ-چی است و به نحوی درگیری ماجراهای شانگ-چی می‌شود و جنبه‌های جدیدی از خودش را کشف می‌کند. جیانگ نان نیز محافظ یک شهر اسرارآمیز است. کارگردانی فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه در دستان دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) است که قبلا کارگردانی فیلم‌های Short Term 12 و Just Mercy را در کارنامه دارد.

پوستر منتشر شده از کاراکتر دث دیلر، تصویر بهتری از او در فیلم را برای ما ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که این شخصیت، عضوی از سازمان ده حلقه و مربی سابق شانگ-چی بوده است. بر خلاف فیلم بیوه سیاه که علاوه بر اکران در سینماها، به طور همزمان در سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شد، فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه قرار است فقط در سینماها اکران شود. این فیلم در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ بر روی پرده نقره‌ای به نمایش در خواهد آمد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Mahdi says:

    این فیلم خیلی قشنگ بود ولی حیف که کارکتر مورد علتقه ام مرد (دث دیلر) بازیگرش اندی لی هست