فیلمبرداری سریال The Sandman به پایان رسید

6 August 2021 - 11:35
The Sandman

طبق صحبت‌های جدید نیل گیمن، روند تولید سریال The Sandman شبکه اینترنتی نتفلیکس به صورت رسمی به پایان رسیده است.

نیل گیمن (Neil Gaiman) (خالق سری کمیک‌ بوک‌های The Sandman)، اخیراً علاوه بر اعلام کردن این خبر در شبکه اجتماعی Tumblr، در مورد به پایان رسیدن روند فیلم‌برداری این پروژه و مراحل بعدی مورد نیاز جهت آماده کردن آن برای پخش در شبکه اینترنتی نتفلیکس نیز صحبت‌هایی را انجام داده است.

نحوه منتشر شدن این خبر نیز به این شکل بوده که یکی از کاربران شبکه اجتماعی Tumblr به صورت مستقیم از او درباره روند تولید سریال The Sandman سؤال کرده و نیل گیمن نیز در پاسخ به او گفته که روند فیلم‌برداری فصل اول این سریال به صورت رسمی به پایان رسیده است.

سریال The Sandman که یکی از مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در آینده می‌باشد، براساس سری کمیک ‌بوک‌های بسیار محبوب خلق شده توسط نیل گیمن با همین عنوان، ساخته شده است.

این سریال داستان کاراکتری با نام دریم (رؤیا) را روایت می‌کند که توسط گروهی از طریق مراسمی پنهانی اسیر شده است. پس از ۱۰۵ سال اسارت، این کاراکتر سرانجام موفق به فرار می‌شود و پس از آن، شروع به بازسازی قلمرو پادشاهی‌اش با نام دریمینگ (رؤیاپردازی) می‌کند.

کاراکتر دریم در سری کمیک‌ بوک‌های The Sandman،‌ پادشاه داستان‌ها و یکی از هفت موجود بسیار قدرتمندی با نام Endless می‌باشد.

بازیگران بزرگ و مطرحی در سریال The Sandman نقش‌آفرینی کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به تام استاریج (Tom Sturridge) در نقش کاراکتر دریم، گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie) در نقش لوسیفر، بوید هالبروک (Boyd Holbrook)، چارلز دنس (Charles Dance)، عاصم چودری (Asim Chaudhry)، سانجیف باسکار (Sanjeev Bhaskar)،‌ کربی هوول باپتست (Kirby Howell-Baptiste)، جنا کولمن (Jenna Coleman)، جولی ریچاردسون (Joely Richardson)، دیوید تیولیس (David Thewlis)، استیون فرای (Stephen Fry) و پتن اسوالت (Patton Oswalt) اشاره کرد.

اکنون که روند فیلم‌برداری این پروژه به پایان رسیده، امکان دارد که فصل اول این سریال زودتر از زمان موعود در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

نیل گیمن نیز در طی صحبت‌هایش به طرفداران این عنوان یادآوری کرده که هنوز کار جلوه‌های ویژه، موسیقی و دیگر کارهای پس از تولید این پروژه، باقی مانده و آن‌ها باید برای آماده شدن فصل اول این سریال، کمی بیشتر صبوری به خرج دهند.

علاوه بر این، نیل گیمن گفته که او نیز مانند دیگران تاحدودی از روند تولید این پروژه بی‌خبر است و به همین دلیل، هیچ‌گونه اطلاعاتی را درباره زمان برنامه‌ریزی شده برای پخش این سریال و همچنین زمان منتشر شدن اولین تریلر آن در اختیار ندارد.

اقتباس از سری کمیک‌ بوک‌های The Sandman در قالب فیلمی سینمایی، سابقه طولانی دارد. در ابتدا قرار بوده که فیلمی از این کمیک بوک‌ها در سال ۱۹۹۱ ساخته شود ولی پس از سال‌ها قرار داشتن در مرحله توسعه، این فیلم هرگز به مرحله تولید راه پیدا نکرد. علاوه بر این در سال ۲۰۱۳ نیز، برنامه‌ای برای ساخت فیلمی از سری کمیک بوک‌های The Sandman با نقش‌آفرینی جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) در نقش اصلی مطرح شده بود که متأسفانه این برنامه‌ها نیز هرگز به جایی نرسید و جوزف گوردون لویت در سال ۲۰۱۶ به علت اختلاف نظر‌ درباره داستان این پروژه، از آن جدا شد.

سرانجام کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۱۹ و به لطف تهیه‌کننده اجرایی با نام دیوید اس گویر (David S. Goyer)، تصمیم گرفت که به جای تولید فیلمی سینمایی براساس این کمیک بوک‌ها، سریال تلویزیونی را با همکاری کمپانی نتفلیکس تولید کند.

با وجود این‌که به نظر می‌رسد سریال The Sandman به احتمال بسیار زیاد، برای پخش در سال ۲۰۲۲ آماده خواهد شد ولی امیدواریم که تا آن زمان، تصاویر و تریلر‌های متعددی از این پروژه منتشر شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.