۱۳ امین دکتر در فصل یازدهم سریال Doctor Who معرفی می‌شود

7 February 2017 - 23:15

این طور که به نظر می‌رسد، تاخیر در پخش فصل ۱۰ سریال دکتر هو (Doctor Who) باعث می‌شود، برنامه‌ریزی سریال در پخش روتین در فصل بهار، عملی نشود. در ادامه مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.
با توجه به شایعه‌هایی که به دنبال اعلام جدایی بازیگر محبوب این مجموعه پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) به وجود آمد، این طور پیش‌بینی می‌شود که که شروع فیلمبرداری فصل ۱۱ دکتر هو تا  سال ۲۰۱۸ شروع نشود. علاوه بر آن شروع فصل دهم سریال هم به دلیل برخی مشکلات فنی با تاخیر مواجه شده‌است.این یعنی که طرفداران با ید یک فاصله طولانی را برای شروع  دو فصل جدید  تحمل کنند.

یکی از  نویسندگان اصلی سریال، کریس چیبنال (Chris Chibnall) در مصاحبه با رادیو تایمز  دلیل این تاخیر را، وقت گذاشتن کم او برای سریال اعلام کرد . او در ادامه گفت :

 من هنوز به طور کامل روی فصل یازدهم سریال متمرکز نشده‌ام و در حال حاضر  سهم بیشتری از انرژی‌ام را بر روی فصل سوم سریال برادچرچ (Broad Church ) قرارداده‌ام. ما فیلمبرداری فصل دهم سریال را تقریبا کامل کرده‌ایم و تمرکز عوامل فنی هم روی جلوه‌های ویژه هست. من برای فصل یازدهم عجله‌ای ندارم و مشتاق هستم، تا به استیون ویلیام موفات (Steven William Moffat) و پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) تا جایی که ممکن است وقت لازم را برای ساختن آخرین فصلشان بدهم.

او این نکته را هم اضافه کرد که پس از پخش شدن براد چرچ و آماده شدن فصل دهم دکتر هو، برنامه دارد، قبل از شروع کار برروی فصل یازدهم، به یک تعطیلات برود. به نظر می‌رسد، با قطعی شدن خروج کاپالدی از سریال، از فصل یازدهم باید شاهد ۱۳ امین دکتر در این مجموعه باشیم که فعلا هنوز مشخص نشده‌است

پخش ۱۲ قسمت فصل ۱۰، در تاریخ ۱۵ آوریل سال ۲۰۱۷ برابر با ۲۶ فروردین ۱۳۹۶، شروع خواهد شد.

منبع : scree rush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.