نخستین تصویر رسمی Pacific Rim: Uprising منتشر شد

7 February 2017 - 23:00

پس از کش‌ و قوس‌های فراوان بالاخره مراحل ساخت و توسعه‌ی فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» وضعیت مطلوبی را طی می‌کند. فیلم مذکور دنباله‌ی رسمی یکی از پروژه‌های اکش ماجراجویی گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) است که در سال ۲۰۱۳ روانه‌ی پرده‌ی سینماها شد و روایتگر داستان گروهی از سربازان آموزش دیده بود که با استفاده از ربات‌های غول‌پیکر با کایجو (Kaiju)، شخصیت شرور داستان، به مبارزه برخواستند. پس از برعهده گرفتن سکان‌داری دنباله‌ی این فیلم توسط استفان اس. دی‌نایت (Stephen S. DeKnight)، خالق اسپارتاکوس، شاهد طی شدن عادی توسعه‌ی این فیلم هستیم و حال، نخستین تصویری رسمی آن نیز به اشتراک گذاشته شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

پس از شناخته شدن دی‌نایت به عنوان کارگردان این فیلم شاهد تغییرات اساسی در آن از جمله تغییر نام از Maelstrom «گرداب» به Uprising «قیام» و اضافه شدن ستارگانی جدید به فهرست بازیگران آن که زمانی شامل چارلی هانام (Charlie Hunnam) و رینکو کیکوچی (Rinko Kikuchi) می‌شُد، بودیم. با خروج هانام از این پروژه، ستاره‌ی فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیروی بیدار» یعنی جان بویگا (John Boyega) به این فیلم پیوست و ایفای نقش جیک پنتیکاست (Jake Pentecost) را عهده‌دار شد؛ وی نقش پسر استکر (Stacker) پنتیکاست با بازی ادریس البا (Idris Elba) را ایفا می‌کند. در ادامه شاهد پیوستن اشخاصی نظیر آدریا آرجونا (Adria Arjona)، تیان جینگ (Tian Jing)، نیک ای. تارابِی (Nick E. Tarabay) و اسکات ایستوود (Scott Eastwood) به بویگا بودیم. در نهایت پس از بازگشت برخی بازیگران قسمت قبل به این نسخه یعنی چارلی دی (Charlie Day)، برن گورمَن (Burn Gorman) و رینکو کیکوچی، فیلمبرداری آن به صورت رسمی آغاز شد.

حال، پس از انتشار تصاویری از دست‌اندرکاران و تصاویری هنری این فیلم، شاهد انتشار نخستین تصویر رسمی «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» از سوی جان بویگا هستیم. این تصویر از ذیل قابل مشاهده است:

#۲۹-۱-official-uprising

تصویر منتشر شده نگاهی کلی از شخصیت اصلی داستان را در اختیار ما می‌گذارد. اگرچه پرسش‌هایی در خصوص چرایی حضور پنتیکاست در این مکان و عدم حضورش در کنار ربات‌هایی که با نام «Jaeger» شناخته می‌شوند، در ذهن طرفداران ایجاد شده است.

در نهایت قرار است از روز جمعه ۴ اسفند ماه ۱۳۹۶ (۲۳ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) شاهد اکران گسترده‌ی این فیلم باشیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.