اکران دو فیلم World War Z 2 و Friday the 13th به تعویق افتاد

7 February 2017 - 23:30

اگر با ژانر وحشت در سینما آشنایی داشته باشید، بی‌شک مطلع هستید که احتمال ساخت دنباله‌ برای فیلم‌های این ژانر بیشتر از باقی دسته‌هاست. شاید یکی از معروفترین فیلم‌های این‌چنینی Friday the 13th «جمعه‌ی سیزدهم» باشد که نسخه‌ای فرعی از فیلم Halloween «هالووین» که از سال ۱۹۸۷ میلادی توسط جان کارپنتر (John Carpenter) به پرده‌ی سینماها آمده است و همچنان نیز شاهد ساخت دنباله‌های آن هستیم، محسوب می‌گردد. از سوی دیگر دنباله‌ی فیلم موفق World War Z «جنگ جهانی زد» که با ایفای نقش براد پیت (Brad Pitt) که در سال ۲۰۱۳ میلادی اکران شد همچنان در دست توسعه قرار دارد. حال، مطلع شدیم که استودیوی پارامونت (Paramount)، ناشر دو فیلم ذکر شده، تاریخ اکران این دو را از برنامه‌های اکران سال ۲۰۱۷ خود خارج کرده‌ است. با سینما گیمفا همراه باشید.

با وجود اینکه «جنگ جهانی زد» و آخرین نسخه‌ی اصلی سری «جمعه‌ی سیزدهم» در سال ۲۰۰۹ میلادی روانه‌ی پرده‌ی سینماها شدند و در گیشه نیز موفق عمل کردند، اما به نظر می‌رسد که استودیوی پارامونت عجله‌ای برای اکران دنباله‌های این دو فیلم ندارد. هر دو فیلم World War Z 2 «جنگ جهانی زد ۲» و «جمعه‌ی سیزدهم» – که به عنوان ریبوت این مجموعه نیز شناخته می‌شود – برای مدت طولانی است که در دست توسعه قرار دارند و تاکنون بارها شاهد تغییر نویسنده و کارگردان آن‌ها بوده‌ایم. طبق گزارش The Wrap، استودیوی پارامونت اکران دو فیلم مذکور را از لیست اکران‌های سال ۲۰۱۷ میلادی خود خارج کرده است.

پیش از این قرار بود که از روز جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ (۹ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی) شاهد اکران «جنگ جهانی زد ۲» باشیم. از سوی دیگر، فیلم «جمعه‌ی سیزدهم» نیز که تاکنون بارها تاریخ اکرانش به تعویق افتاده است، قرار بود از روز جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ (۱۳ اکتبر ۲۰۱۷) روانه‌ی پرده‌ی سینماها گردد.

وضعیت اکران دو فیلم مورد بحث همچنان نامشخص است و استودیوی پارامونت تاکنون به طور مشخص در این رابطه صحبتی نکرده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.