مارگو رابی به فیلم جدید وس اندرسون پیوست

11 August 2021 - 17:19
مارگو رابی

مارگو رابی قرار است در فیلم بعدی و جدید وس اندرسون به نقش‌آفرینی بپردازد.

جدیدترین فیلم مارگو رابی، فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) است که بر روی پرده سبنماها در حال اکران است. مارگو رابی در فیلم جوخه انتحار نقش هارلی کویین را به تصویر می‌کشد و حالا قرار است در کنار چندین بازیگر بزرگ دیگر، در فیلم جدید وس اندرسون نقش‌آفرینی کند. فیلمبرداری فیلم جدید وس اندرسون قرار است از آگوست امسال در کشور اسپانیا شروع شود.

هنوز عنوان این فیلم جدید اندرسون مشخص نشده و داستان و موضوع آن نیز مخفی مانده است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را وس اندرسون (Wes Anderson) در دست دارد. از جمله بازیگران این فیلم که معمولا در بیشتر فیلم‌های این کارگردان حضور دارند، آدرین برودی (Adrien Brody)، بیل موری (Bill Murray) و تیلد سوئینتن (Tilda Swinton) است. تام هنکس (Tom Hanks) نیز یکی از بازیگرانی است که به بازی در این فیلم خواهد پرداخت.

مارگو رابی در حال همکاری با کارگردانان و فیلمسازان بزرگی است. او اخیرا در فیلم جوخه انتحار به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان (James Gunn) حضور یافته است، فیلمی که به عنوان یک اقتباس سینمایی از کتاب‌های کمیک، نقدهای بسیار خوب و مثبتی از آن شده است.

او در حال حاضر در حال فیلمبرداری فیلم Babylon به کارگردانی دیمین چزل (Damien Chazelle) است. او در این فیلم در کنار برد پیت (Brad Pitt) ایفای نقش خواهد کرد. این بازیگر اخیرا نیز فیلمبرداری فیلمی بدون عنوان تحت نظر دیوید اوراسل (David O. Russell) را به پایان رسانده است. پروژه بعدی مارگو رابی، فیلم Barbie (باربی) است که کارگردانی آن در دستان گرتا گروینگ (Greta Gerwig) قرار دارد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.