کاترین زیتا جونز به سریال Wednesday تیم برتون پیوست

11 August 2021 - 13:15
Wednesday

بازیگر برنده جایزه اسکار با نام کاترین زیتا جونز، اخیراً برای بازی در سریال جدید شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان Wednesday و با کارگردانی تیم برتون انتخاب شده است.

این بازیگر مطرح قرار است نقش کاراکتر مورتیسیا آدامز را در این سریال ایفا کند. سریال لایو اکشن Wednesday، براساس سری کارتون‌های مشهور The Addams Family ساخته می‌شود.

این پروژه توسط خالقان سریال بسیار پرطرفدار شبکه تلویزیونی The CW با عنوان Smallville، یعنی ال گاف (Al Gough) و مایلز میلر (Miles Millar) خلق شده است. علاوه بر خلق کردن این پروژه، آن‌ها وظیفه مدیریت این سریال را نیز بر عهده خواهند داشت.

سریال لایو اکشن Wednesday، سریالی کمدی، ماوراءالطبیعه و داستان بلوغی می‌باشد که داستانش بر روی دختر نوجوانی با نام ونزدی آدامز (Wednesday Addams) تمرکز دارد.

داستان این سریال در زمان حضور این شخصیت در آکادمی با نام Nevermore Academy تعریف خواهد شد، جایی که او تلاش می‌کند تا قابلیت‌های نوظهور ذهنی خود را پرورش داده و جلوی هیولایی که با قتل‌هایش مردم شهر را وحشت زده کرده، بگیرد.

علاوه بر این، او در حین این کارها نیز قصد دارد تا معمایی که باعث به وجود آمدن درگیری بین پدر و مادرش در ۲۵ سال گذشته شده بود را نیز حل کند.

نقش کاراکتر ونزدی آدامز را در این پروژه، بازیگری با نام جنا اورتگا (Jenna Ortega) ایفا خواهد کرد و کاترین زیتا جونز (Catherine Zeta-Jones) نیز قرار است در نقش مادر این کاراکتر در این سریال ظاهر شود. طبق گزارش اخیر منتشر شده توسط وب‌سایت کولایدر، مشخص شده که نقش پدر این کاراکتر را نیز قرار است بازیگری با نام لوئیس گوزمان (Luis Guzmán) ایفا کند.

از کارهای قبلی جنا اورتگا می‌توان به نقش‌آفرینی این بازیگر نوجوان در پروژه‌هایی از جمله فیلم کمدی Yes Day، سریال روان‌شناختی و مهیج شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان You و قسمت پنجم از سری فیلم‌های ترسناک Scream که اکنون در مرحله تولید به سر می‌برد، اشاره کرد.

فصل اول این سریال حاوی هشت قسمت خواهد بود که وظیفه کارگردانی تمامی این هشت قسمت را تیم برتون (Tim Burton) بر عهده خواهد داشت. این پروژه اولین سریال کارگردانی شده توسط تیم برتون خواهد بود.

بخش تلویزیونی کمپانی MGM نیز، وظیفه تولید این سریال را برای شبکه اینترنتی نتفلیکس بر عهده خواهد داشت.

به غیر از تیم برتون، از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در این پروژه می‌توان به اندرو میتمن (Andrew Mittman)، جاناتان گلیکمن (Jonathan Glickman)، استیو استارک (Steve Stark)، کایلا آلپرت (Kayla Alpert)، گیل برمن (Gail Berman)، کوین میزروچی (Kevin Miserocchi)، ال گاف و مایلز میلر اشاره کرد.

کاترین زیتا جونز برای بازی در فیلم موزیکالی با عنوان Chicago در سال ۲۰۰۲ موفق به کسب جایزه اسکار شده است. علاوه بر این، این بازیگر بازی در فیلم بسیار موفقی با عنوان Traffic و با کارگردانی استیون سودربرگ Steven Soderbergh را نیز در کارنامه خود دارد.

از کارهای اخیر او نیز می‌توان به نقش‌آفرینی‌اش در پروژه‌هایی از جمله سریال تلویزیونی Feud، فیلم بیوگرافی Cocaine Godmother و سریال درام شبکه Fox با نام Prodigal Son اشاره کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.