تیزر قسمت پایانی فصل پنجم سریال Rick and Morty منتشر شد

11 August 2021 - 20:30
Rick and Morty

شبکه Adult Swim علاوه بر منتشر کردن تیزری از قسمت پایانی فصل پنجم سریال «ریک و مورتی»، تاریخ پخش آن را نیز اعلام کرده است.

فصل پنجم سریال Rick and Morty از نگاه طرفداران این سریال تا به حال فصلی تفرقه‌برانگیز بوده است. این فصل تاکنون مانند ترن هوایی بوده که توانسته هم به نقاط بسیار بالایی برود و هم سقوط‌های بسیار عجیب و غریبی نیز داشته باشد.

دو قسمت پایانی فصل پنجم این سریال قرار است در قالب قسمتی یک ساعته در شبکه Adult Swim به نمایش گذاشته شود و همچنین به نظر می‌رسد فصل پنج این سریال قرار نیست که به این زودی‌ها به کار خود پایان دهد چرا که اخیراً اعلام شده که قسمت پایانی فصل پنجم این سریال برای پخش در ماه بعد در شبکه Adult Swim برنامه‌ریزی شده است.

طبق گزارش منتشر شد توسط وب‌سایت کولایدر، مشخص شده که شبکه Adult Swim قصد دارد تا قسمت پایانی فصل پنجم این سریال را در تاریخ ۵ سپتامبر امسال (۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰) منتشر کند.

اکنون با توجه به این خبر، طرفداران این سریال برای تماشای قسمت‌ پایانی فصل پنجم آن، باید حدود یک ماه منتظر بمانند که قطعاً خبری ناراحت‌‌کننده برای آن‌ها به حساب می‌آید، مخصوصاً اینکه قسمت قبلی این سریال، قسمتی بسیار پرطرفدار و فوق‌العاده ظاهر شده بود.

قسمت هشتم از فصل پنج این سریال، به رابطه دوستی بین کاراکترهای ریک و شخص پرنده‌ای (Birdperson) پرداخته بود و علاوه بر این، این قسمت سطح کیفی جدیدی را برای این سریال به وجود آورده است. با توجه به بازگشت شخص پرنده‌ای به فصل پنجم این سریال، امکان دارد که در دو قسمت پایانی آن، شاهد بازگشت نسخه شیطانی کاراکتر مورتی نیز باشیم.

فصل پنجم سریال Rick and Morty حاوی ده قسمت می‌باشد که این ده قسمت، جزئی از ۷۰ قسمتی خواهد بود که شبکه Adult Swim دستور ساخت آن‌ها را در سال ۲۰۱۸ صادر کرده است. این اولین باری خواهد بود که قسمت‌ پایانی این سریال قرار است یک ماه پس از پخش قسمت قبلی‌اش به نمایش گذاشته شود.

علاوه بر این، شبکه Adult Swim تیزری را نیز برای قسمت پایانی فصل پنجم این سریال منتشر کرده که با توجه به این تیزر به نظر می‌رسد که با قسمت غیرقابل پیش‌بینی دیگری طرف خواهیم بود.

در این تیزر می‌توان مشاهده کرد که کاراکتر مورتی، ماده داخل اسلحه Portal Gun را با آب لیمو جایگزین کرده و ریک نیز به سرعت متوجه این موضوع شده است. مورتی که اکنون نقشه‌اش برملا شده و راهی برای فرار ندارد به ریک می‌گوید که کس دیگری را جایگزین او کند. ریک برای این کار گردونه شانسی را به مورتی معرفی می‌کند که در آن اسم شخصی با نام کوین ۲ دیده می‌شود. علاوه بر این، در این گردونه می‌توان نام کاراکتر جری را نیز مشاهده کرد.

تیزر منتشر شده از قسمت پایانی فصل پنجم این سریال را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.