پوسترهای فصل پنجم سریال Money Heist منتشر شد

12 August 2021 - 12:18
فصل پنجم سریال Money Heist

کمپانی نتفلیکس پوسترهای جدیدی برای فصل پنجم و پایانی سریال Money Heist منتشر کرده است.

پوسترهای منتشر شده از سریال سرقت پول (Money Heist) نوید شروعی برای پایان این سریال را می‌دهد و برای آخرین بار، آهنگ بلا چاو نواخته خواهد شد. کمپانی نتفلیکس، قبل از پخش فصل پنجم و پایانی این سریال، پوسترهایی از کاراکترهای سریال منتشر کرده است. بنابر این پوسترها، می‌توان فهمید که فصل پنجم سریال سرقت پول، به دو قسمت تقسیم شده است.

این پوسترها، کاراکترهای دوست‌داشتنی سریال را در لباس‌های قرمز رنگ معروف خود نشان می‌دهد. در این پوسترها، دنور با بازی جیمی لورنت (Jaime Lorente) و توکیو با بازی اورسلا کوربرو (Úrsula Corberó) اسلحه بدست هستند و ریو نیز با بازی میگل هران (Miguel Herrán) جلیقه‌ای بر تن دارد و صورتش خونین است. پروفسور با بازی آلوارو مورته (Álvaro Morte) به صندلی بسته شده و بار دیگر باید از توانایی‌هایش استفاده کند تا از این موقعیت مرگبار بگریزد.

سریال سرقت پول ابتدا در قالب ۱۵ قسمت از شبکه‌های اسپانیا پخش شده بود. سپس کمپانی نتفلیکس حق پخش آن را خریداری کرد و آن را در قالب دو فصل ۱۳ و ۹ قسمتی عرضه نمود که بلافاصله به موفقیتی بین‌المللی دست پیدا کرد.

داستان سریال سرقت پول در مورد گروهی از افراد است که زیر نظر فردی بسیار باهوش و زیرک به نام پروفسور قصد دارند تا از دو تا بانک بزرگ اسپانیا سرقت کنند. هر کدام از این سارقین، لباس یک تنه قرمز بر تن دارند و صورت‌های خود را با ماسک سالوادور دالی پوشیده‌اند و هر کدام آنها از پایتخت کشورهای جهان به عنوان اسم رمزی خود استفاده می‌کنند. هر کدام از این سرقت بانک‌ها، هیجان و موقعیت‌های شگفت‌انگیز خود را دارا است.

اولین بخش از فصل پنجم و پایانی سریال سرقت پول قرار است در تاریخ جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. پنج قسمت پایانی و بخش دوم فصل نیز در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد. پوسترهای فصل پایانی سریال سرقت پول را می‌توانید در زیر مشاهده نمایید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.