تصاویر جدید از نینجاگوی لگو منتشر‌شدند

8 February 2017 - 09:00

کمپانی Warner Bros. در سال ۲۰۱۴ با انتشار اولین انیمیشن لگو، The Lego Movie، دریچه‌ای جدید به روی صنعت انیمیشن با جان‌بخشی به لگو‌ها و به تصویر کشیدن دنیایی با قوانین خاص خود، باز‌کرد. در ادامه‌ی عنوان اصلی لگو، کمپانی WB فیلم The Lego Movie 2 را برای سال ۲۰۱۹ در برنامه‌ی خود قرار داده‌است. اما قبل از آن شاهد انیمیشن‌های دیگر با تم‌های مختلف از این کمپانی خواهیم‌بود. The LEGO Batman Movie (با هنرنمایی ویل آرنت) از کامیک‌های کمپانی DC و The LEGO Ninjago Movie، الها‌م‌گرفته‌ از هنرهای رزمی در سبک علمی تخیلی، عناوین بعدی WB در دنیای لگو‌ها خواهند‌بود. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

فیلم نینجاگوی اگو با همکاری Charlie Bean (چارلی بین) ، Bob Logan (باب لوگان) و Paul Fisher (پاول فیشر) کارگردانی خواهد‌شد و فیلمنامه توسط دن و کوین هیجمن، نویسندگان فیلم لگو نوشته شده‌است. اولین تصاویر منتشر‌شده از نینجاگو که به شخصیت منفی داستان، لرد گارمادون (با صدای جاستین ثرو) اشاره‌دارند. همچنین جزییات بیشتری از تیم قهرمانان فیلم اکنون در دسترس‌است.

داستان فیلم نینجاگو درباره‌ی یک تیم نوجوان نینجا است که توسط مربی باهوش و گاهی بدخلقشان، استاد وو (با صدای جکی چان) رهبری می‌شوند. در کنار استاد وو، لوید (با صدای دیو فرانکو) پسر لرد گارمادون در تیم نینجا‌ها حاضر‌است تا در برابر پدرش بایستد و مانع رسیدن او به اهداف خبیثانه‌اش شود. در پایین تصاویر جدید فیلم نینجاگو و اعضای تیم نینجاگو، کای (مایکل پنا)، زین (زک وودز)، کول (فرد ارمیسن)، جی و نیا ( کمیل نانجیانی و ابی جیکوبسان)  را مشاهده‌ می‌کنید:

lego-ninjago-movie-characterslego-ninjago-movie-villain

در کنار داستان‌ قوی عنوان LEGO Movie انتظار می‌رود فیلم لگوی بتمن نیز داستانی غافلگیر‌کننده برای ارائه داشته‌باشد. همچنین جاستین ثرو اخیرا درباره‌ی داستان نینجاگو توضیحاتی داده که از این قرار است:

نینجاگو درباره‌ی پسری است که باید با پدری زندگی کند که تهدیدی اساسی برای نسل لگو‌ها محسوب می‌شود اما محور داستان بیشتر حول ماجرا‌های صلح‌طلبانه‌ی او در راه پذیرفتن و بخشش پدرش می‌چرخد. من فکر‌میکنم لرد گارمادون پس از بی‌اعتنایی‌هایی که تحمل کرده دچار خودشیفتگی‌شده و شخصیت او را در نتیجه بیشتر و بیشتر شیطانی می‌کند.

فیلم‌ لگو از ابتدا احساسات و مفاهیم‌ عمیق‌تری، فراتر از انتظار مخاطبان در خود جای‌داده بود. و این نکته به همراه سکانس‌های کمدی و شخصیت‌های دوست‌داشتنی موفقیت این عنوان و رضایت مخاطبانش‌ را فراهم‌می‌کند.

تاریخ انتشار عنوان نینجاگوی لگو ۱۰ فوریه‌ی ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن) اعلام شده‌است.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.