کلیپ جدیدی از فیلم Don’t Breathe 2 منتشر شد

13 August 2021 - 21:30
فیلم Don't Breathe 2

کمپانی سونی پیکچرز کلیپ جدیدی از فیلم Don’t Breathe 2 منتشر کرده است. این دنباله شاهد بازگشت اسفتن لانگ در نقش نورمن نورداستروم معروف به مرد کور است.

همان‌طور که در فیلم اول مشاهده کردیم، اسفتن لانگ (Stephen Lang) در نقش مرد کور با هر چه در توانش است، افرادی که مزاحم خانواده‌اش می‌شوند را تهدید می‌کند و از هر وسیله‌ای برای گرفتن انتقامی وحشتناک استفاده می‌کند.

در این کلیپ، مردی پس از شنیدن صدای گلوله به سمت گاراژ می‌دود، اما دوست خود را در حالی که روی زمین افتاده پیدا می‌کند که دارد نفس‌های آخرش را می‌کشد. دهان و سوراخ‌های بینی دوست او با یک چسب عجیبی بسته شده‌ است که کار بی‌رحمانه مرد کور می‌باشد. آن مرد برای نجات دوستش پیچ گوشتی را برداشته و سوراخی روی گونه راست دوست خود باز می‌کند تا هوا وارد دهانش شود. ما نمی‌دانیم که این اتفاق چه زمانی در فیلم رخ می‌دهد، اما مطمئنا مرد کور برای تمام کردن کار خود بازمی‌گردد. بالاخره نام این فیلم بنا به دلیلی Don’t Breathe (نفس نکش) گذاشته شده است.

همان‌طور که در اولین تریلر فیلم Don’t Breathe 2 مشخص شد، دنباله فیلم اصلی منطق نهفته در فیلم قبل را وارونه می‌کند. این کار با هدایت کردن مرد کور به مخفیگاهی گروهی از جنایتکاران که دخترخوانده‌اش فینیکس با بازی مادلین گریس (Madelyn Grace) را ربوده اند، انجام می‌شود. این دنباله، سپس با وارد کردن مرد کور به مخفیگاه مجرمان به گونه‌ای او را به یک مهاجم تبدیل می‌کند.

فیلم Don’t Breathe 2 اولین تجربه کارگردانی رودو سایاگس (Rodo Sayagues) می‌باشد. سایاگس کارگردانی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای که به کمک کارگردان قسمت قبل این فیلم یعنی فید الوارز (Fede Álvarez) نوشته است، بر عهده دارد. این دو نفر برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم اول نیز با هم همکاری داشتند. سایاگس و الوارز همچنین تهیه‌کنندگی این فیلم را در کنار سم ریمی (Sam Raimi) و رابرت تاپرت (Robert Tapert) بر عهده دارند.

مرد کور قرار است هنگامی که فیلم Don’t Breathe 2 در ۱۳ اوت (۲۲ مرداد) منتشر می‌شود، بازگردد.

در قسمت زیر خلاصه رسمی فیلم Don’t Breathe 2 آمده است:

این دنباله سال‌ها بعد از اولین هجوم مرگبار به خانه معروف اتفاق می‌افتد. خانه مذکور جایی است که نورمن نورداستروم تا زمانی که گناهان گذشته‌اش گریبان او را نگرفته بودند، در آن‌جا به آرامی زندگی می‌کرد.

دانلود کلیپ با کیفیت ۷۲۰
دانلود کلیپ با کیفیت ۱۰۸۰

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.