تصاویری از پشت صحنه‌ی Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر شد

8 February 2017 - 16:30

فیلم بعدی دنیای سینما مارول، Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» است که طرفداران برای اکران آن لحظه شماری می‌کنند. در نگهبانان کهکشان ۲ اعلاوه بر بازیگران قبلی تیم نگهبانانT ما شاهد الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) در نقش آیشا (Ayesha) نیز هستیم. همانند قسمت قبلی نگهبانان کهکشان، جیمز گان (James Gunn) نویسنده و کارگردان این قسمت نیز است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که طرفداران بی صبرانه منتظر انتشار اطلاعاتی از داستان فیلم هستند، ولی تصاویری از پشت صحنه‌ی فیلم منتشر شده‌ است تا کمی عطش آن‌ها را کاهش دهد. سایت اسکرین رنت (Screen Rant) در آپریل سال گذشته به استودیو  پاینوود (Pinewood Studios) در شهر آتالانتا سر زده و توانست اعلاوه بر مصاحبه با سازندگان فیلم، یک سری تصاویر از پشت صحنه‌ی فیلم تهیه کند و این سایت حالا اجازه‌ی انتشار آن‌ها را پیدا کرده است.

Guardians-of-the-Galaxy-2-BTS-Set-Photo-Star-Lord-with-Mask-Chris-Pratt Guardians-of-the-Galaxy-2-BTS-Set-Photo-Milano-Chris-Pratt-James-Gunn Guardians-of-the-Galaxy-2-BTS-Set-Photo-Milano Guardians-of-the-Galaxy-2-BTS-Set-Photo-Gamora-Zoe-Saldana-Red-Planet Guardians-of-the-Galaxy-2-BTS-Set-Photo-Gamora-Zoe-Saldana Guardians-of-the-Galaxy-2-BTS-Set-Photo-Ego-Ship-Chris-Pratt-James-Gunn Guardians-of-the-Galaxy-2-BTS-Set-Photo-Yondu-Nebula-with-Team

نمی‌شود این موضوع را تصادفی دانست که این تصاویری در جدیدترین تریلر فیلم نیز وجود داشتند. در یکی از تصاویر گامورا (Gamora) در حال فرار چیزی است و به لطف تریلرهای منتشر شده از فیلم می‌دانیم که او در حال فرار از یک فضاپیما است که احتمالاً خواهر عصبانیش در حال خلبانی آن فضاپیما است. به لطف جادوی سینما پشت زمینه‌ی این تصاویر در زمان اکران فیلم کاملاً متفاوت خواهند بود؛ البته برای این کار به میزان زیادی جلوه‌های بصری نیاز است و این چیزی است که هالیوود در انجام آن مهارت دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.