کوین فیج به انتقادات مربوط به شخصیت‌های منفی مارول پاسخ می‌دهد

8 February 2017 - 17:00

دنیای سینمایی مارول از دیدگاه منتقدان و طرفداران نسبت به جهان توسعه یافته‌ی DC و دنیای جهش یافته‌های فاکس بهتر عمل کرده است. در این چند وقت یکی از انتقاداتی که به استدیوی مارول وارد شده این است که این استدیو نتوانسته است شخصیت منفی خوبی برای فیلم‌هایش خلق کند. در عوض این استدیو بر روی قهرمانان خود و به اتفاقات بین آن‌ها توجه دارد و شخصیت منفی در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول جنبه‌ای اضافی و ضمنی دارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که این موضوع به عملکرد فیلم‌های مارول در باکس آفیس آسیبی وارد نکرده است، ولی طرفداران بر سر این موضوع که مارول از شخصیت‌های منفی جهانش به خوبی استفاده کرده است با هم اختلاف دارند. کوین فیج (Kevin Feige) مدیر عامل استدیوی مارول نیز وارد این بحث شد و بیان کرد که این موضوع در آینده تغییر خواهد کرد.

Loki-Throne-Ragnarok-Thor

طی مصاحبه‌ای که کیون فیج با سایت اسکرین رنت (Screen Rant) و دیگران رساناها داشت از او درباره‌ی نقش شخصیت‌ها منفی در دنیای سینمایی مارول سوال پرسیده شد و فیج اینگونه به این سوال پاسخ داد:

خب باید بگویم مسائل مختلفی در این موضوع تاثبیر دارند؛ در ابتدا باید ببینیم چه چیزی برای داستان بهتر است و بعد از آن، چه چیزی برای شخیصت اصلی بهترین است. ما در این مورد انتقاد قرار گرفته‌ایم و اگر ما را در مورد شخصیت منفی انتقاد کنید حق دارید، ولی این موضوع برای همیشه اینطور باقی نخواهد ماند. بعضی از شماها که با کریس و استیو صحبت کرده‌اید؛ باید اسم تانوس را از زبان آن‌ها شنیده باشید. Infinity War «جنگ بی نهایت» فیلمی با تعداد زیادی شخصیت مختلف است و به راحتی می‌شود این را گفت که تانوس شخصیت اصلی فیلم محسوب می‌شود. این موضوع با دیگر کارهایی که تا به حال انجام داده‌ایم فرق دارد، ولی این چیزی است که برای فیلمی به نام جنگ بی نهایت مناسب است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.