دنیس ویلنوو در حال نوشتن فیلم نامه فیلم Dune 2 است

18 August 2021 - 09:26
فیلم Dune

دنیس ویلنوو اظهار داشته که در حال نوشتن فیلم‌نامه فیلم تل‌ماسه ۲ است.

هنوز فیلم تل‌ماسه (Dune) بر روی پرده سینماها به اکران درآمده و کمپانی سازنده نیز به ساخت دنباله و قسمت دوم آن چراغ سبز نشان نداده است. با این وجود، دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) اظهار داشته که در حال کار بر روی فیلم‌نامه قسمت دوم فیلم تل‌ماسه است.

فیلم تل‌ماسه بر اساس رمان علمی-تخیلی پرفروشی نوشته فرانک هربرت (Frank Herbert) است. فیلم تل‌ماسه پس از چندین ماه تاخیر سرانجام قرار است در ۳۰ مهر ۱۴۰۰ بر روی پرده سینماها و سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه شود.

در ابتدا، قرار بود که فیلم تل‌ماسه در دسامبر سال ۲۰۲۰ به اکران دربیاید اما به دلیل شیوع گسترده ویرویس کرونا، اکران فیلم با چندین بار تاخیر مواجه شد تا سرانجام اکران فیلم به ۳۰ مهر ۱۴۰۰ موکول شود. مسیر تولید فیلم طولانی و پیچیده بوده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته، از این رو، طرفداران بسیار منتظرند تا سرانجام این فیلم حماسی را ببینند.

همانطور که دنیس ویلنوو در اظهارات قبلی خود گفته بود، اقتباس از این رمان بسیار بزرگ با داستان زیاد آن کار دشواری است و نمی‌توان به طور کامل آن را در یک فیلم جای داد، از این رو، او تصمیم گرفته تا اقتباس از این رمان را در دو فیلم انجام بدهد.

همانطور که قبلا گفته شده بود، برخلاف فیلم اول تل‌ماسه که داستان آن بر روی کاراکتر پاول آتردیس با بازی تیموتی شالامت (Timothée Chalamet) تمرکز دارد، فیلم دوم تل‌ماسه قرار است که بیشتر به کاراکتر چینی با بازی زندیا (Zendaya) بپردازد. شالامت در فیلم دوم حضور خواهد داشت اما هنوز معلوم نیست که نقش او تا چه اندازه بزرگ و تاثیرگذار است.

دیگر بازیگران فیلم تل‌ماسه شامل اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، جیسون موموا (Jason Momoa)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، جاش برولین (Josh Brolin)، دیو باتیستا (Davie Bautista)، خاویر باردم (Javier Bardem) و استلان اسکارسگارد (Stellan Skarsgård) است.

هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم تل‌ماسه ۲ تعیین نشده اما دنیس ویلنوو اظهار داشته که کمپانی برادران وارنر از ساخت این دنباله بسیار استقبال کرده‌اند.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.