تاریخ اکران دهمین فیلم سریع و خشن مشخص شد

18 August 2021 - 11:29

دهمین فیلم مجموعه سریع و خشن قرار است در سال ۲۰۲۳ بر روی پرده سینماها اکران شود.

بنابر گزارش‌ها، فیلم سریع و خشن ۱۰ (Fast and Furious 10) قرار است در تاریخ جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ بر روی پرده سینماها و احتمالا سرویس‌های آنلاین عرضه شود. جاستین لین نیز بار دیگر قرار است سکان‌دار کارگردانی این فیلم باشد.

در ابتدا قرار بود که فیلم سریع و خشن ۱۰ در اوایل سال ۲۰۲۱ اکران شود اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، به جای این فیلم، نهمین فیلم سریع و خشن با عنوان F9 اکران شد و اکران دهمین فیلم این مجموعه نیز به سال ۲۰۲۳ موکول شد.

اگرچه بازیگران حاضر در فیلم سریع و خشن ۱۰ هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود که ستارگان مجموعه سریع و خشن همچون وین دیزل (Vin Diesel)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، سونگ کانگ (Sung Kang)، کریس بریجدز (Chris Bridges)، جوردانا بروستر (Jordana Brewster) و میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) برای بازآفرینی نقش‌های خود در این فیلم حاضر باشند.

علاوه بر این، اعلام شده که دوئین جانسون (Dwayne Johnson) قرار نیست که به این مجموعه بازگردد. همچنین، هنوز مشخص نیست که آیا جان سینا (John Cena) نقش برادر تام به نام جیکوب تورتو را در دهمین فیلم سریع و خشن بازی خواهد کرد یا نه.

فیلم سریع و خشن ۹ موفق شد تا در گیشه آمریکا به فروش بیش از ۱۷۰ میلیون دلاری دست یابد. این فیلم همچنین در فروش سراسری خود در دنیا به مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیون دست یافت.

گرچه منتقدان چندان نظرات مثبتی نسبت به فیلم نداشتند و آن را بیش از اندازه و اغراق‌آمیز خواندند اما فیلم‌های سریع و خشن همچنان مخاطبان را جذب خود می‌کنند. فیلم سریع و خشن ۱۰، ششمین فیلمی از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن است که جاستین لین کارگردانی آن را در دست دارد.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.