فیلم Murder Mystery 2 ساخته خواهد شد

18 August 2021 - 10:27

جنیفر انیستون و آدام سندلر قرار است در فیلم Murder Mystery 2 محصول کمپانی نتفلیکس بازی کنند.

فیلم راز جنایت (Murder Mystery) با نقش‌آفرینی جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) و آدام سندلر (Adam Sandler) در سال ۲۰۱۹ بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شد و توانست به موفقیت قابل توجهی دست یابد. از همین رو، کمپانی نتفلیکس به ساخت دنباله این فیلم چراغ سبز نشان داده است.

بر اساس آخرین اخبار، جرمی گارلیک (Jeremy Garelick) برای کارگردانی فیلم راز جنایت ۲ با کمپانی نتفلیکس به توافق رسیده است. علاوه بر این، انیستون و سندلر در حال به توافق رسیدن برای بازآفرینی نقش‌هایشان از فیلم اول در فیلم راز جنایت ۲ هستند.

در فیلم راز جنایت، انیستون و سندلر نقش یک زوج را بازی می‌کردند که به هنگامی که در تعطیلات بودند، پاپوشی برای متهم کردن آنها به قتل درست می‌شود. توسعه فیلم راز جنایت ۲ به سرعت در حال پیشروی است و انتظار می‌رود که فیلمبرداری آن در شهر پاریس و کارائیب انجام شود.

جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) فیلم‌نامه فیلم راز جنایت ۲ را قلم زده است و کارگردان جرمی گارلیک نیز قرار است یک بازنویسی از این فیلم‌نامه انجام بدهد. در اولین هفته عرضه این فیلم در سرویس آنلاین نتفلیکس، بیش از سی میلیون نفر این فیلم را تماشا کردند. البته نتفلیکس هر کسی را که بیش از دو دقیقه از فیلم را تماشا کند، جزو آمار به حساب می‌آورد.

کمپانی نتفلیکس اخیرا نیز به ساخت یک دنباله برای فیلم چاقوکشی (Knives Out) چراغ سبز نشان داده بود. هر دوی این فیلم‌ها در ژانر جنایی و رازآلود هستند.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.