فیلم Aquaman 2 از فیلمی ترسناک الهام خواهد گرفت

19 August 2021 - 09:23
فیلم Aquaman

جیمز وان می‌گوید در ساخت فیلم Aquaman 2 از فیلمی ترسناک و علمی-تخیلی کلاسیک الهام گرفته است.

به دنبال موفقیت فیلم آکوامن (Aquaman) در گیشه و بدست آوردن فروشی بیش از ۱٫۱ میلیارد دلار، کمپانی برادران وارنر و دی‌سی به سرعت به ساخت دنباله این فیلم چراغ سبز نشان دادند.

بنابر مصاحبه جدید کارگردان جیمز وان (James Wan)، فیلم آکوامن: پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) الهام بسیار زیادی از فیلمی ترسناک و علمی-تخیلی به نام سیاره خون‌آشام‌ها (Planet of the Vampires) محصول دهه ۶۰ میلادی و کشور ایتالیا گرفته است.

سیاره خون‌آشام‌ها به کارگردانی ماریو باوا (Mario Bava) در سال ۱۹۶۵ بر روی پرده سینماها اکران شد و بر اساس داستانی علمی-تخیلی کوتاه به نام شبی بیست و یک ساعته بوده است. داستان فیلم در مورد دو سفینه فضایی است که بر روی یک سیاره مرموز سقوط می‌کنند و آنهایی که از سقوط جان سالم به در برده‌اند نیز توسط ارواحی مورد تسخیر قرار می‌گیرند.

جیمز وان در اولین فیلم آکوامن در سفر به منطقه ترنچ، جنبه‌هایی از ژانر ترسناک را در این دنیای زیر دریا برای مخاطبان به تصویر کشید و بر این باور است که مخاطبان دوست دارند تا جنبه‌های ترسناک بیشتری از این دنیای زیر دریا در فیلم آکوامن ۲ ببینند. او می‌گوید:

فیلم اول آکوامن باعث شگفتی بسیاری از مخاطبان شد، درست است؟ و دلیل آن نیز نسبتا به این خاطر بود که بسیاری از مخاطبان با دنیای کتاب‌های کمیک و این دنیای عجیب و غریب آشنا نیستند. ما در فیلم اول، پایه و اساس این دنیای زیر دریا را پایه‌ریزی کردیم و در فیلم دوم به دنبال ساخت فیلمی تاریک و سنگین‌تر هستیم که مطمئنا با استقبال مخاطبان روبه‌رو خواهد شد.

هنوز داستان فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده مشخص نیست ولی از آنجا که دارای جنبه‌های ترسناک خواهد بود، پس مطمئنا از دیگر فیلم‌های دی‌سی متفاوت‌تر خواهد بود که مطمئنا قابل توجه است. جیمز وان سابقه کار بر روی مجموعه فیلم‌های ترسناکی همچون اره (Saw)، توطئه‌آمیز (Insidious) و احضار (The Conjuring) را در کارنامه خود دارد. فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده برای اکران در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.