اولین تصویر از سریال How I Met Your Father منتشر شد

19 August 2021 - 10:11
How I Met Your Mother

ستاره و تهیه‌کننده سریال، هیلاری داف، اولین تصویر از جمع بازیگران سریال How I Met Your Father را منتشر کرده است.

تولید و فیلمبرداری سریال آشنایی با پدر (How I Met Your Father) در حال حاضر در جریان است و ستاره و تهیه‌کننده سریال، هیلاری داف (Hilary Duff)، اولین تصویر از جمع بازیگران سریال در پشت صحنه را منتشر کرده است. هفته پیش بود که خبر از پیوستن چند بازیگر به این سریال محصول سرویس آنلاین هولو داده شده بود.

هیلاری داف قرار است نقش اصلی سریال به نام سوفی را بازی کند. در کنار او، کریس لوول (Chris Lowell) قرار است نقش اصلی دیگری به نام جسی را به تصویر بکشد. دیگر بازیگران سریال نیز شامل فرانسیا راسا (Francia Rasa) در نقش هم‌اتاقی سوفی به نام والنتینا، تام اینسلی (Tom Ainsley) در نقش یک مدل به نام چارلی، تین تران (Tien Tran) در نقش خواهر ناتنی جسی به نام الن و سوراج شارما (Suraj Sharma) در نقش هم‌اتاقی جسی به نام سید است.

سریال آشنایی با پدر، نسخه فرعی سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) است و داستانی مشابه با این سریال را بازگو خواهد کرد. در سریال آشنایی با مادر، که در ۹ فصل پخش شد، تد موزبی با بازی جاش رادنور (Josh Radnor)، داستانی بسیار طولانی از نحوه آشنایی با همسرش و دوستانش را برای فرزندانش در آینده تعریف می‌کند. سریال آشنایی با پدر نیز قرار است همین ساختار را حفظ نمایند.

سریال آشنایی با پدر توسط آیزاک اپتاکر (Isaac Aptaker) و الیزابت برجر (Elizabeth Berger) نوشته شده است و هر دو نیز در سریال این ما هستیم (This is Us) و سریال با عشق، ویکتور (Love, Victor) با یکدیگر همکاری داشته‎‌اند. هنوز تاریخ پخشی برای سریال آشنایی با پدر مشخص نشده است. تصویر منتشر شده از بازیگران این سریال در پشت صحنه را در زیر مشاهده می‌کنید.

سریال How I Met Your Father

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.