تریلر نهایی فیلم Eternals منتشر شد

19 August 2021 - 15:37
فیلم Eternals

مارول استودیو دومین و آخرین تریلر از فیلم Eternals به کارگردانی کلویی ژائو را منتشر کرده است.

فیلم اترنالز (Eternals) جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی مارول است. این فیلم، داستان یک نژاد بیگانه به نام اترنالز را روایت می‌کند که برای هزاران سال بر روی زمین به طور مخفی زندگی کرده‌اند و دارای ابرقدرت‌های مختلفی از جمله توانایی پرواز کردن هستند.

به گفته برخی از افراد، فیلم اترنالز یکی از جاه‌طلبانه‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تاکنون است. بازیگران این فیلم شامل جما چان (Gemma Chan) در نقش سرسی، ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش آیکاریس، کیمل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در نقش کینگو، لیا مک‌هیو (Lia McHugh) در نقش اسپیرت، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش فاستوس، لورن ریدلوف (Lauren Ridloff) در نقش ماکاری، برایان کیوگان (Barry Keoghan) در نقش دریوگ، دان لی (Don Lee) در نقش گیلگمش، سلما هایک (Salma Hayek) در نقش ایجک و آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش تنا است. کیت هرینگتون نیز نقش انسانی به نام دین وایتمن (Kit Harrington) ملقب به شوالیه سیاه را بازی می‌کند.

چندی پیش تیزری برای این فیلم مورد انتظار منتشر شده بود و حالا، آخرین تریلر برای این فیلم سینمایی منتشر شده که در آن، نشان داده می‌شود که اترنالز قرن‌ها پس از زندگی مخفی و تنها بر روی زمین، سرانجام برای محافظت از بشریت، کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

در این تریلر نیز به اینکه چرا اترنالز در قضیه تانوس و نابودی نیمی از جمعیت کهکشان دخالتی نداشتند، پرداخته می‌شود. کاراکتر سرسی در این رابطه می‌گوید که آنها به گونه‌ای تعلیم دیده شدند که هرگز در مناقشات و درگیری هیچ انسانی دخالت نکنند مگر اینکه دیویانتز، دشمن اصلی اترنالز، در این مناقشات دست داشته باشند.

کلویی ژائو برای کارگردانی و ساخت فیلم سرزمین آواره‌ها (Nomadland) موفق به کسب جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلم مراسم اسکار شد و به دومین زنی تبدیل شد که مفتخر به دریافت این جایزه شده است. جدیدترین تریلر فیلم اترنالز را می‌توانید در زیر مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت عالی (۱۰۸۰)

دانلود با کیفیت بسیار خوب (۷۲۰)

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.