اولین تصویر از فیلم C’mon C’mon با بازی واکین فینیکس

21 August 2021 - 09:48
واکین فینکس

اولین تصویر از فیلم C’mon C’mon با بازی واکین فینیکس و کارگردانی مایک مایلز منتشر شده است.

این تصویر تازه به عنوان بخش کانون توجه جشنوراه فیلم نیویورک از طریق صفحه رسمی این جشنواره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. بخش کانون توجه جشنواره، یک بخش ویژه از این جشنواره است که به فیلم‌های بسیار موردانتظاری می‌پردازد که توسط فیلمسازان جدید و همچنین دیگر فیلمسازان توجه دارد.

در این تصویر منتشر شده از این فیلم که کاملا سیاه و سفید است، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در کنار وودی نورمن (Woody Norman) دیده می‌شود. در این فیلم، واکین فینیکس نقش یک مستندساز را بازی می‌کند که وظیفه مراقبت از خواهرزاده‌اش با بازی وودی نورمن را برعهده می‌گیرد.

این فیلم، اولین فیلم واکین فینیکس پس از نقش‌آفرینی در نقش آرتور فلک در فیلم جوکر (Joker) است. فینیکس برای فیلم جوکر بیش از ۲۳ کیلوگرم وزن کم کرده بود و حالا با توجه به این عکس، به نظر می‌رسد که به وزن عادی برگشته است.

مایک مایلز، یک نویسنده و کارگردانی است که قبلا نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و این فیلم، اولین فیلم او در طی پنج سال گذشته به حساب می‌آید. خلاصه داستان فیلم به شرح زیر است:

واکین فینیکس نقش یک روزنامه‌نگار رادیویی مهربان را بازی می‌کند که سخت مشغول انجام پروژه‌ای خاص است. او به منظور انجام این پروژه، با کودکانی از سرتاسر آمریکا در مورد آینده نامشخص دنیا و جهان ما گفت‌وگو می‌کند. خواهر او به نام ویو با بازی گبی هافمن (Gaby Hoffmann) از او می‌خواهد تا از پسر هشت ساله‌اش به نام جسی با بازی وودی نورمن مراقبت کند، چراکه او قرار است از همسرش که دارای مشکلات و بیماری‌های ذهنی است، مراقبت نماید. او پس از موافقت با انجام این کار، رابطه بسیار عمیقی با خواهرزاده خود برقرار و او را در سفری به سرتاسر آمریکا با خود همراه می‌کند.

بنابر گزارش‌ها، نقش‌آفرینی وودی نورمن در نقش این پسر نوجوان، یکی از تاثیرگذارترین نقش‌آفرینی‌های چند سال اخیر توسط یک نوجوان بوده است. جشنواره فیلم نیویورک قرار است از تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ شروع و در ۱۸ مهر به پایان برسد. این تصویر منتشر شده از فیلم را در زیر مشاهده می‌کنید.

فیلم C'mon C'mon

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.