بازیگر نقش زن اصلی Mortal Engines مشخص شد

8 February 2017 - 18:00

پیش از اینکه پیتر جکسون (Peter Jackson) با اقتباس‌های بی‌نظیرش از دو سری The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» و The Hobbit «هابیت» به شهرتی بی‌بدیل برسد، در سال ۱۹۹۴ میلادی فیلم Heavenly Creatures «موجودات آسمانی» را با بازی کیت وینسلت (Kate Winslet) ساخت و اکران کرد. وی برای نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم به همراه همکارش، فران والش (Fran Walsh)، به نامزدی اسکار درآمد. حال، بازیگر نقش اصلی زن جدیدترین پروژه‌ی این دو، یعنی Mortal Engines «موتورهای مرگبار» مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

همانطور که مطلع هستید، این فیلمساز نیوزلندی، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی پروژه‌ی Mortal Engines را برعهده دارد که اقتباسی از رمانی علمی تخیلی با همین نام است که توسط فیلیپ ریو (Philip Reeve) به نگارش در آمده است. چندی پیش دو بازیگر نقش‌های مرد این فیلم مشخص شدند که عبارتند از رابی شیهان (Robbie Sheehan) و رونان رافرتی (Ronan Raferty). اخیراً نیز هِرا هیلمار (Hera Hilmar) برای ایفای نقش اصلی زن این فیلم، به شیهان و رافرتی پیوسته است.

به گزارش Variety، هیلمار نقش زن اصلی این فیلم تحت عنوان هِستر شاو (Hester Shaw) را بازی خواهد کرد. هستر شاو زن جوان مرموزی از زمین است که در آینده‌ای دور و در حالی که منابع زمین رو به اتمام است زندگی می‌کند. تام ناتس‌وورثی (Tom Natsworthy) با بازی شیهان، شخصیت اصلی این فیلم خواهد بود که پس از دیدار با شاو، زندگیش برای همیشه دست‌خوش تغییراتی می‌شود. هرا هیلمار تاکنون در فیلم بزرگی ایفای نقش نکرده و از جمله حضورش در دنیای سینما و سریال می‌توان به بازی نقش ونسا در سری Da Vinci’s Demons «شیطان‌های داوینچی» اشاره کرد.

فیلم مورد انتظار Mortal Engines از روز جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ (۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) اکران گسترده‌ی خود را آغاز خواهد کرد. پیتر جکسون با همراهی والش و فیلیپا بوینز (Philippa Boyens) و همچنین نویسنده‌ی منبع اقتباس آن یعنی فیلیپ ریو، نگارش این فیلم را برعهده خواهند داشت. کریستیان ریورز نیز وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که توسط دو استودیوی یونیورسال و MRC تهیه و تولید می‌شود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.