تریلر جدید سریال Impeachment: American Crime Story منتشر شد

21 August 2021 - 19:49
سریال Impeachment: American Crime Story

شبکه FX جدیدترین تریلر مینی‌سریال پیش روی خود یعنی مجموعه Impeachment: American Crime Story را منتشر کرد.

این مینی‌سریال داستان رسوایی کلینتون-لوینسکی که کاخ سفید را تکان داد را پوشش می‌دهد. این تریلر جدید نگاهی عمیق‌تر به مشارکت لیندا تریپ با بازی سارا پلسون (Sarah Paulson) در علنی کردن رابطه مونیکا لوینسکی با بازی بینی فلدستین (Beanie Feldstein) و رئیس جمهور بیل کلینتون با بازی کلایو اوون (Clive Owen) می‌اندازد.

همان‌طور که به تاریخ انتشار این مینی‌سریال نزدیک می‌شویم، شبکه FX به آهستگی به رونمایی از گروه بازیگران و داستان ادامه می‌دهد. در همین ماه، پوستری از فلدستین در نقش لوینسکی، اولین تریلری که در آن اوون کلینتون را به تصویر می‌کشید و بالاخره در هفته گذشته تریلر به تازگی منتشر شد که نگاهی اجمالی به تریپ با بازی پلسون می‌اندازد.

علاوه بر فلدستین، اوون و پلسون، مینی‌سریال Impeachment: American Crime Story شامل بازیگران دیگری از جمله آنالی اشفرد (Annaleigh Ashford) در نقش پائولا جونز، مارگو مارتیندال (Margo Martindale) در نقش لوسیان گلدبرگ و ادی فالکو (Edie Falco) در نقش هیلاری کلینتون می‌شود. همچنین بازیگرانی از جمله بیلی ایکنر (Billy Eichner)، جودیت لایت (Judith Light)، کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders)، کالین هنکس (Colin Hanks)، تاران کیلام (Taran Killam)، میرا سوروینو (Mira Sorvino)، کاتلین ترنر (Kathleen Turner)، بلر آندروود (Blair Underwood) و کوین پولاک (Kevin Pollack) نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مینی‌سریال Impeachment که براساس کتابی از جفری توبین (Jeffrey Toobin) با نام Vast Conspiracy ساخته شده است، سومین فصل از یک مجموعه می‌باشد. فصل اول با نام The People v. O.J. Simpson برنده چند جایزه امی از جمله در زمینه مینی‌سریال برجسته سال و بازیگر نقش اول برجسته سال در میان مینی‌سریال‌ها و فیلم‌ها برای کورتنی بی. ونس (Courtney B. Vance) شد.

فصل دوم این مجموعه با نام Assassination of Gianna Versace نیز برنده جایزه امی در زمینه مینی‌سریال برجسته سال و جایزه نقش اول برجسته سال در میان مینی‌سریال‌ها و فیلم‌ها برای دارن کریس (Darren Criss) شد.

مینی‌سریال Impeachment: American Crime Story قرار است ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) در شبکه FX منتشر شود.

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.