تاریخ انتشار قطعی فیلم No Time to Die مشخص شد

21 August 2021 - 21:18
فیلم No Time to Die

پس از بارها به تعویق افتادن تاریخ انتشار فیلم No Time to Die از فرنچایز جیمز باند، بالاخره تاریخ اکران این فیلم مشخص شد.

درست مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر، تاریخ انتشار فیلم No Time to Die برای بارها به تعویق افتاد. با ظهور سویه دلتا ویروس کرونا، گمانه‌زنی‌هایی در مورد این که آیا تاخیر دیگری در بیست و پنجمین فیلم فرنچایز جیمز باند به وجود می‌آید یا خیر مطرح شد.

خوشبختانه، به نظر می‌آید که چنین چیزی رخ نخواهد داد؛ چرا که فیلم No Time to Die قرار است بالاخره پخش اولیه و جهانی خود را در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ۱۴۰۰) در Royal Albert Hall به انجام برساند. یک توییت از حساب رسمی این فرنچایز تایید کرده است که دنیل کریگ (Daniel Craig) در کنار تهیه‌کنندگان این فیلم یعنی مایکل جی. ویلسون (Michael G. Wilson) و باربارا براکلی (Barbara Broccoli) و کارگردان آن یعنی کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) بالاخره آماده حضور یافتن هستند.

کارگردانی فیلم No Time to Die توسط فوکوناگا و از روی نمایش‌نامه‌ای به نویسندگی نیل پورویس (Neal Purvis)، رابرت وید (Robert Wade)، فوکوناگا و فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) انجام شده است. در اصل ابتدا دنی بویل (Danny Boyle) قرار بود که کارگردانی و نویسندگی مشترک این فیلم را به همراه جان هاج (John Hodge) بر عهده داشته باشد. با این حال، هر دو آن‌ها در زمینه ساخت اختلاف‌هایی داشتند و ساخت این فیلم را در سال ۲۰۱۸ ترک کردند.

گفته می‌شود که فیلم No Time to Die آخرین بازی کریگ در نقش باند خواهد بود و داستان آن پیرامون جست‌وجوی این مامور به دنبال دانشمند گمشده می‌باشد. لئا سیدو (Léa Seydoux)، بن ویشاو (Ben Whishaw)، نائومی هریس (Naomie Harris)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، کریستف والتز (Christoph Waltz)، روری کینیار (Rory Kinnear) و رالف فاینس (Ralph Fiennes) در این فیلم نیز نقش قبلی خود را تکرار خواهند کرد. بازیگران جدید این فرنچایز رامی ملک (Rami Malek)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch)، آنا د آرماس (Ana de Armas)، دالی بن‌صلاح (Dali Benssalah)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) و دیوید دنسیک (David Dencik) می‌باشند.

خلاصه رسمی این فیلم در قسمت زیر آمده است:

پنج سال پس از دستگیری ارنست استاورو بلوفلد، جیمز باند میدان را خالی می‌کند. دوست او و مامور سی‌آی‌ای یعنی فلیکس لایتر از او برای پیدا کردن دانشمند گمشده یعنی والدو اوبروچف کمک می‌طلبد. وقتی مشخص می‌شود که اوبروچف ربود شده است، باند باید با کاراکتر شروری که نقشه‌هایش می‌تواند باعث مرگ میلیون‌ها نفر شود، روبه‌رو شود.

فیلم No Time to Die قرار است به صورت جهانی در Royal Albert Hall در لندن به تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ۱۴۰۰) منتشر شود. اکران سینمایی این فیلم ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۴۰۰) در بریتانیا و ۹ اکتبر (۱۷ مهر) در آمریکا می‌باشد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.