فیلم Black Canary در حال توسعه است

21 August 2021 - 21:35
فیلم Black Canary

فیلم Black Canary برای سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس در حال توسعه است.

بنابر گزارش‌ها، فیلم قناری سیاه (Black Canary) قرار است برای پخش از سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس ساخته شود. نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم را میشا گرین (Misha Green) برعهده خواهد داشت. ساخت این فیلم هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

سال گذشته بود که جرنی اسمالت (Jurnee Smollett) نقش دینا لنس ملقب به بلک کناری یا قناری سیاه را در فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) به تصویر کشید. حال، او قرار است این نقش را در فیلم قناری سیاه بازآفرینی نماید. در فیلم پرندگان شکاری، قناری سیاه، یک خواننده تقلیدی است که هارلی کویین را از یک آدم‌ربایی نجات می‌دهد و بعدا راننده جنایتکاری به نام رومن سیونیس با بازی ایوان مک‌گروگر (Ewan McGregor) می‌شود.

سو کرول (Sue Kroll) که قبلا فیلم پرندگان شکاری را تهیه‌کنندگی کرده، قرار است تهیه‌کننده فیلم قناری سیاه باشد. هنوز مشخص نیست که میشا گرین علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه فیلم، کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت یا خیر. توسعه فیلم هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و تا ساخت آن راه زیادی در پیش دارد.

سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس در حال توسعه چندین فیلم ابرقهرمانی دی‌سی است که شامل فیلم بت‌گرل (Batgirl) با بازی لزلی گریس (Leslie Grace) و فیلم بلوبیتل (Blue Beetle) با بازی زولو ماریدوئنا (Xolo Maridueña) است. علاوه بر این، گزارش‌هایی در مورد ساخت یک سریال سوپرمن سیاه (Black Superman) به تهیه‌کنندگی مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) نیز منتشر شده است.

اخیرا میشا گرین فیلمنامه فیلم اکشن و هیجانی مادر (The Mother) با بازی جنیفر لوپر (Jennifer Lopez) را برای کمپانی نتفلیکس قلم زده است. او همچنین قرار است فیلم مهاجم مقبره ۲ (Tomb Raider 2) را برای کمپانی ام‌جی‌ام کارگردانی کند.

بازیگر نقش قناری سیاه یعنی جرنی اسمالت خبر توسعه و ساخت فیلم قناری سیاه برای سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس را از طریق صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.