حاضران مراسم امی باید واکسینه شده باشند

21 August 2021 - 21:59
مراسم امی

حاضران مراسم امی سال ۲۰۲۱ باید علاوه بر مدرک واکسیناسیون، مدرک تست منفی کرونا نیز داشته باشند.

همانند دیگر مراسم‌های برگزار شده در سرتاسر جهان در طی شیوع گسترده ویروس کرونا، مراسم جوایز امی امسال نیز اندکی متفاوت خواهد بود و نیازمند موارد جدید و متفاوتی است.

بنابر گزارش‌ها، تمام حاضران و شرکت‌کنندگان در مراسم جوایز امی سال ۲۰۲۱ باید مدرک واکسیناسیون داشته باشند و علاوه بر آن، مدرکی دال بر منفی بودن آزمایش کرونایشان با تاریخ دو روز گذشته داشته باشند. علاوه بر این، مراسم امی امسال قرار است در محوطه باز برگزار شود تا از گسترش احتمالی جلوگیری نماید.

با گسترش نوع دلتا ویروس کرونا، این موضوع سبب شده تا برگزاری مراسم‌های اهدای جوایز فیلم و سریال به شیوه سال‌های گذشته ممکن نباشد و مسئولان به دنبال آن هستند تا با همکاری با مسئولان بهداشت شهرستان لس آنجلس، مطمئن شوند که مراسم به خوبی برگزار می‌شود و تمامی حاضران در مراسم، سالم باشند.

از جمله پیشگیری‌های صورت گرفته قبل از این مراسم نیز، الزام داشتن مدرک واکسیناسیون و همچنین مدرک آزمایش منفی کرونا در طی دو سه روز گذشته برای حاضران در مراسم است. علاوه بر این، مراسم امی امسال در چهار بخش برگزار و چهار روز برگزار خواهد شد که مراسم اصلی در روز آخر خواهد بود. نامزدهای دریافت جوایز نیز تنها باید یک همراه با خود به مراسم بیاورند و تنها در بخشی که نامزد هستند، شرکت خواهند کرد.

هفتاد و سومین مراسم اهدای جوایز امی قرار است در روز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شود و همچنین، این مراسم به صورت زنده از شبکه سی‌بی‌اس و سرویس آنلاین پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.