باکس آفیس هفته: مرد آزاد حریف می طلبد!

22 August 2021 - 21:20
باکس آفیس هفته: مرد آزاد حریف می طلبد!

فیلم مرد آزاد موفق شد این هفته نیز عملکرد فراتر از انتظار خود را ادامه داده و مجددا، صدرنشین جدول باکس آفیس هفته شود.

فیلم کمدی و اکشن مرد آزاد (Free Guy) که هفته گذشته موفق شده بود با عملکردی بسیار درخشان، صدرنشین باکس آفیس هفته شود، این هفته نیز عملکردی فراتر از انتظار داشت و توانست با افتی بسیار کم نسبت به هفته گذشته، باز هم بر صدر جدول تکیه بزند.

این فیلم در روز جمعه به فروش موفق ۵٫۱ میلیون دلاری، در روز شنبه به فروش ۷٫۹ میلیون دلاری و در روز یکشنبه به فروش ۵٫۶ میلیون دلاری دست یافت.

بدین ترتیب این فیلم با فروش ۱۸٫۷ میلیون دلاری، دومین هفته خود را سپری کرد که نشان دهنده افت ۳۴ درصدی فروش نسبت به هفته گذشته است که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

در واقع وقتی میزان افت این فیلم را با سایر فیلم‌های مطرح امسال مقایسه می‌کنیم، تازه می‌توانیم متوجه عملکرد فوق‌العاده آن شویم و به همین دلیل باید این فیلم را به عنوان یکی از موفق‌ترین آثار دوران کرونا در گیشه آمریکا، در نظر بگیریم.

اما انیمیشن تازه وارد گشت پنجه‌ای: فیلم (PAW Patrol: The Movie) که براساس مجموعه انیمیشنی با همین نام ساخته شده است نیز، موفق شد عملکرد خوبی را ارائه داده و با فروش ۱۳ میلیون دلاری، در رده دوم جدول قرار گیرد.

انیمیشن گشت پنجه‌ای: فیلم

این انیمیشن در حالی به این فروش موفق دست یافت که به صورت همزمان از طریق سرویس استریم پارامونت پلاس نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و به همین دلیل، انتظار فروشی کمتر از ۱۰ میلیون دلاری، از آن می‌رفت.

با این حال این انیمیشن بسیار بهتر از حد انتظار ظاهر شد و اگر رقیب قدرتمندی چون مرد آزاد نداشت، می‌توانست با فروشی بسیار خوب، صدرنشین باکس آفیس هفته شود.

فیلم گشت‌وگذار در جنگل (Jungle Cruise)، این هفته نیز توانست در رتبه سوم جدول قرار گیرد. این فیلم در این هفته با افت فروش ۳۲ درصدی مواجه شد و رده سوم را با فروش ۶٫۲ میلیون دلاری، به دست آورد.

اما سایر فیلم‌های جدید این هفته، عملکرد جالبی نداشتند. فیلم شاگرد (The Protégé) با فروش ۲٫۹ میلیون دلاری، اکران خود را آغاز کرد تا در رده هفتم جدول قرار گیرد.

فیلم شاگرد (The Protégé)

دو فیلم خانه شب (The Night House) و خاطره‌پردازی (Reminiscence) نیز به ترتیب ۲٫۸ و ۲ میلیون دلار فروش داشتند تا رده‌های هشتم و نهم جدول را به خود اختصاص دهند.

همچنین فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) که هفته پیش از رکورد منفی و تاریخی که توسط آن ثبت شده بود، گفته بودیم، این هفته نیز به فروش ۳٫۴ میلیون دلاری دست یافت. عملکرد این فیلم شباهت زیادی با فیلم ابرقهرمانی و شکست خورده چهارشگفت انگیز (Fantastic Four) دارد.

البته منظورمان، نسخه بازسازی و محصول سال ۲۰۱۵ است که آنقدر شکست بدی را متحمل شد که ساخت ادامه آن متوقف شد! بدین ترتیب، انتظار داریم که جوخه انتحار در مجموع، فروش جهانی خود را با عدد ناامید کننده ۱۸۵ میلیون دلاری، به پایان برساند.

رتبهنام فیلمفروش آخر هفته (در آمریکا)فروش کلی (در آمریکا)
۱Free Guy۱۸٫۷ میلیون دلار۵۸ میلیون دلار
۲PAW Patrol: The Movie۱۳ میلیون دلار۱۳ میلیون دلار
۳Jungle Cruise۶٫۲ میلیون دلار۹۲ میلیون دلار
۴Don’t Breathe 2۵ میلیون دلار۱۹ میلیون دلار
۵Respect۳٫۸ میلیون دلار۱۵ میلیون دلار
۶The Suicide Squad۳٫۴ میلیون دلار۴۹ میلیون دلار
۷The Protégé۲٫۹ میلیون دلار۲٫۹ میلیون دلار
۸The Night House۲٫۸ میلیون دلار۲٫۸ میلیون دلار
۹Reminiscence۲ میلیون دلار۲ میلیون دلار
۱۰Black Widow۱٫۱ میلیون دلار۱۸۰ میلیون دلار
برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.