اولین تصاویر سریال Cowboy Bebop منتشر شد

23 August 2021 - 20:47
سریال Cowboy Bebop

کمپانی نتفلیکس اولین تصاویر از سریال لایو اکشن کابوی بیباپ را منتشر کرده است.

کمپانی نتفلیکس علاوه بر انتشار تصاویری از سریال لایو اکشن کابوی بیباپ (Cowboy Bebop)، تاریخ پخش این سریال مورد انتظار را اعلام کرده است. سریال کابوی بیباپ، اقتباسی لایو اکشن از انیمه‌ای به همین نام است.

نویسندگی سریال کابوی بیباپ را کریستوفر یوست (Christopher Yost) بر عهده دارد. آندره نمک (André Nemec) و جف پینکنر (Jeff Pinkner) نیز وظیفه توسعه سریال را در دست دارند.

سریال کابوی بیباپ با بازی جان چو (John Cho) در نقش شکارچی جایزه‌بگیری به نام اسپایک اسپیگل، دنیلا پیندا (Daniella Pineda) در نقش فایه ولنتین، مصطفی شکیر (Mustafa Shakir) در نقش جت بلک، الکس هاسل (Alex Hassell) در نقش ویشس و النا ستین (Elena Satine) در نقش جولیا است.

این سریال بر اساس انیمه‌ای به همین نام از دهه ۹۰ میلادی ساخته شینیچیرو واتانابه (Shinichirō Watanabe) است. این سریال داستان زندگی گروهی از شکارچیان جایزه‌بگیر بر روی سفینه فضایی‌شان به نام بیباپ را روایت می‌کند. این سریال ترکیبی از ژانرهای علمی-تخیلی، وسترن و نوآر خواهد بود.

سریال کابوی بیباپ با شک و تردیدهای زیادی روبه‌رو شد اما در نهایت، بر آنها غلبه کرد و مسیر خود به سوی طرفداران و بینندگان را باز کرد. یوکو کانو (Yoko Kanno) که موسیقی متن انیمه کابوی بیباپ را ساخته، قرار است موسیقی متن این سریال اکشن زنده را نیز بسازد.

تولید سریال کابوی بیباپ در طی مسیر خود با چندین مشکلات روبه‌رو شده بود. مشکل اصلی در سد راه این سریال، شیوع گسترده ویروس کرونا بود که سبب شد تا تولید سریال به تاخیر بیافتد. علاوه بر این، بازیگر سریال، جان چو در طی فیلمبرداری یک بدلکاری دچار حادثه شد و همین تولید فیلم را به تاخیر انداخت. پخش اولین فصل از سریال لایو اکشن کابوی بیباپ قرار است از تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس آغاز شود.

در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از این سریال را مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.