فیلم Venom: Let There Be Carnage دوباره تأخیر خورد

25 August 2021 - 13:00
Venom: Let There Be Carnage

طبق گزارش‌های جدید منتشر شده، کمپانی سونی تصمیم گرفته که تاریخ پخش فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» را به ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ منتقل کند.

این کمپانی که مدتی پیش، تاریخ پخش این فیلم را از ۲۴ سپتامبر امسال (دوم مهر ماه ۱۴۰۰) به ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰) منتقل کرده بود، اکنون تصمیم گرفته‌ که با توجه به وضعیت سینماها، تاریخ اکران آن را به سال ۲۰۲۲ منتقل کنند.

با این حال براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Vulture، تعدادی از منابع داخلی در کمپانی سونی اشاره کرده‌اند که این کمپانی همچنان گزینه پخش این فیلم در ماه اکتبر را زیر نظر دارد ولی با توجه به فروش ناامید‌کننده‌ فیلم‌هایی ابرقهرمانی بزرگی مانند The Suicide Squad در باکس آفیس، احتمال رخ دادن این موضوع کم است.

فیلم Venom: Let There Be Carnage در مراسم روز دوشنبه Las Vegas’s CinemaCon نیز غایب بوده چرا که کمپانی سونی در این مراسم تنها به انتشار تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home بسنده کرده است.

اولین تریلر به نمایش درآمده از این فیلم در ماه مه امسال منتشر شده است. این کمپانی تریلر دوم فیلم Venom: Let There Be Carnage را نیز در اوایل ماه جاری منتشر کرده است.

موکول شدن تاریخ پخش این فیلم به ماه ژانویه سال ۲۰۲۲، بسیار جالب است چرا که فیلم ابرقهرمانی دیگر این کمپانی با نام Morbius نیز برای پخش در ماه ژانویه سال بعد برنامه‌ریزی شده است. اگر پخش فیلم Venom: Let There Be Carnage در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ قطعی شود، احتمال دارد که کمپانی سونی تاریخ پخش فیلم Morbius با نقش‌آفرینی جرد لتو (Jared Leto) را به زمانی دیگر موکول کند.

قسمت اول فیلم Venom که در سال ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش درآمده بود، توانست فروش فوق‌العاده‌ای به مبلغ ۸۵۶ میلیون دلار را در باکس آفیس تجربه کند و با توجه به این‌که معمولاً قسمت دوم فیلم‌ها، فروش کمتری نسبت به قسمت اولشان دارند، احتمالاً کمپانی سونی از دست به دست دادن این موضوع با وضعیت حال حاضر همه‌گیری ویروس کرونا و نوع جهش یافته این ویروس، بسیار نگران است.

امیدواریم که با منتقل شدن تاریخ پخش فیلم Venom: Let There Be Carnage به سال ۲۰۲۲، این فیلم در زمان امن‌تری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

وظیفه هدایت این فیلم را کارگردان و بازیگر انگلیسی با نام اندی سرکیس (Andry Serkis) بر عهده داشته و فیلم‌نامه آن را نیز نویسنده‌ای با نام کلی مارسل (Kelly Marcel) به قلم درآورده است.

تام هاردی (Tom Hardy) قرار است بار دیگر در این فیلم در نقش کاراکتر ادی براک و ونوم ظاهر شود و وودی هرلسون (Woody Harrelson) نیز در نقش شخصیت منفی اصلی این فیلم با نام کلتوس کاسادی دیده خواهد شد.

از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به نائومی هریس (Naomie Harris)، میشل ویلیامز (Michelle Williams) و رید اسکات (Reid Scott) اشاره کرد.

فیلم Venom: Let There Be Carnage در حال حاضر برای پخش در تاریخ ۲۱ ژانویه سال ۲۰۲۲ (۳ بهمن ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.