جیک جیلنهال به فیلم Oblivion Song پیوست

25 August 2021 - 13:13
Oblivion Song

جیک جیلنهال قرار است در فیلم Oblivion Song که اقتباسی از سری کمیک بوک‌های نوشته شده با همین عنوان توسط رابرت کرکمن می‌باشد، به ایفای نقش بپردازد.

این بازیگر برنده جایزه اسکار علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، وظیفه تولید آن را نیز بر عهده خواهد داشت.

رابرت کرکمن (Robert Kirkman) سری کمیک بوک‌های Oblivion Song را در سال ۲۰۱۸ با همکاری هنرمندی با نام لورنزو دی فلیچی (Lorenzo De Felici) خلق کرده است.

داستان سری کمیک بوک‌های Oblivion Song، حدود یک دهه پس از ناپدید شدن ۳۰۰ هزار شهروند شهر فیلادلفیا آمریکا به دلیل واقعه‌ فاجعه بار‌ی با نام Oblivion، روایت می‌شود.

با وجود این‌که برای پیدا کردن این شهروندان، دولت آمریکا تمام تلاش خود را به کار گرفته ولی پس از سال‌ها اقدامات بی‌نتیجه، آن‌ها جست و جوی خود را متوقف کرد‌ه‌اند. با این حال قهرمان داستان که شخصی با نام نیتن کول می‌باشد، همچنان به جست و جوی خود برای پیدا کردن این اشخاص ادامه داده و برای پیدا کردنشان مدام به مکان‌های مختلف سفر کرده است.

این پروژه که پیش از این در کمپانی یونیورسال در مرحله توسعه قرار داشته، اکنون وظیفه ساختش به کمپانی New Republic Pictures واگذار شده است. از تولیدکنندگان این پروژه می‌توان به برایان الیور (Brian Oliver) و بردلی فیشر (Bradley Fischer) از کمپانی New Republic Pictures به همراه جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و ریوا مارکر (Riva Marker) از کمپانی Nine Stories اشاره کرد.

فیلم Oblivion Song، اولین پروژه‌‌ی حاصل از قرارداد اخیر کمپانی Nine Stories با New Republic Pictures می‌باشد.

دیگر تولید‌کنندگان این فیلم را نیز رابرت کرکمن از کمپانی Skybound Entertainment به همراه دیوید آلپرت (David Alpert)، برایان فورست (Bryan Furst) و شان فورست (Sean Furst) تشکیل داده‌اند.

ریوا مارکر درباره این پروژه گفته است:

همانند کاری که رابرت کرکمن با دو عنوان The Walking Dead و Invincible انجام داده، (سری کمیک بوک‌های) Oblivion Song نیز، پتانسیل تبدیل شدن به فرنچایزی بسیار موفق و سرگرم‌کننده‌ را در خود دارد.

آخرین باری که جیک جیلنهال در سینماها دیده‌ شده، مربوط به فیلم Spider-Man: Far From Home در سال ۲۰۱۹ می‌باشد. او برای بازی در فیلم‌هایی از جمله فیلم Nightcrawler و Stronger چندین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و کارنامه بسیار درخشانی نیز دارد که در آن فیلم‌هایی تحسین شده‌ای مانند فیلم Donnie Darko ،Brokeback Mountain ،Zodiac و Prisoners دیده می‌شود.

از کارهای آینده این بازیگر می‌توان به فیلم The Guilty شبکه اینترنتی نتفلیکس با کارگردانی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) و فیلم مهیج Ambulance با کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) اشاره کرد.

علاوه بر این، او قرار است که در آینده در فیلم درام بری لوینسون (Barry Levinson) با عنوان Francis and the Godfather نیز نقش‌آفرینی کند و همچنین این بازیگر اخیراً برای بازی در فیلم The Division که اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی با همین عنوان می‌باشد نیز انتخاب شده است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.