آنیا تیلور-جوی به فیلم ترسناک Nosferatu پیوست

25 August 2021 - 13:45
Nosferatu

آنیا تیلور-جوی برای بازی در فیلم جدید رابرت اگرز که بازسازی از فیلم صامت و ترسناک Nosferatu در سال ۱۹۲۲ می‌باشد، انتخاب شده است.

این پروژه دومین همکاری این بازیگر با رابرت اگرز (Robert Eggers) خواهد بود. اولین پروژه‌ این بازیگر با همکاری این کارگردان، فیلم ترسناک و تحسین شده‌ The Witch در سال ۲۰۱۵ می‌باشد.

این خبر براساس ‌مصاحبه‌ جدید این بازیگر با وب‌سایت The Los Angeles Times منتشر شده است. آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در این مصاحبه گفته که او قرار است دوباره با همکاری رابرت اگرز، در فیلم ترسناک جدیدی به ایفای نقش بپردازد.

این پروژه، بازسازی از فیلم ترسناک و صامت Nosferatu در سال ۱۹۲۲ خواهد بود که خود فیلم Nosferatu نیز، برداشت آزادی از رمان بسیار مشهور نوشته شده توسط برام استوکر (Bram Stoker) با عنوان دراکولا، می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که این بازیگر قرار است نقش کدام کاراکتر را در این فیلم ایفا کند و علاوه بر این، هنوز اسامی دیگر بازیگران در نظر گرفته شده برای بازی در این پروژه نیز اعلام نشده است.

خبر ساخت این پروژه، در سال ۲۰۱۵ و مدتی پس از به نمایش درآمدن فیلم ترسناک The Witch در جشنواره فیلم ساندنس (بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا محسوب می‌شود) اعلام شده است. این پروژه از آن زمان تا به حال، به مدت ۶ سال در مرحله توسعه قرار داشته است.

رابرت اگرز در این بازه زمانی، تمرکز خود را بر روی تولید پروژه‌های دیگری گذاشته که از جمله‌ این پروژه‌ها می‌توان به فیلم سیاه و سفید The Lighthouse با نقش‌آفرینی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) و ویلم دفو (Willem Dafoe) به همراه فیلم مورد انتظار The Northman با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، ویلم دفو، آنیا تیلور-جوی و بیل اسکاشگورد (Alexander Skarsgård) که اکنون در مرحله پس از تولید قرار گرفته، اشاره کرد.

آنیا تیلور-جوی پیش از این، برای بازی در سریال تحسین شده‌ شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان The Queen’s Gambit، موفق شده بود که در بخش بهترین بازیگر نقش زن یک سریال کوتاه، برنده جایزه امی (یک جایزه آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است) شود و حرفه بازیگری خود را ارتقا دهد.

به غیر از فیلم ترسناک جدید رابرت اگرز، این بازیگر قرار است در پروژه‌های دیگری نیز در آینده نقش‌آفرینی کند که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فیلم The Menu با کارگردانی مارک مایلود (Mark Mylod)، فیلم Furiosa که پیش‌درآمدی برای فیلم تحسین شده‌ Mad Max: Fury Road می‌باشد و همچنین فیلم مهیج Laughter in the Dark اشاره کرد.

نسخه بازسازی شده‌ رابرت اگرز از فیلم ترسناک Nosferatu، اولین فیلم بازسازی شده هالیوود از این عنوان نخواهد بود که چرا که پیش از این، فیلم بازسازی شده‌ای نیز از این عنوان در سال ۱۹۷۹ با نام Nosferatu the Vampyre تولید شده است.

علاوه بر این، خود فیلم Nosferatu نیز در اصل، بازسازی از رمان دراکولا محسوب می‌شود. فیلم کلاسیک Nosferatu به جهت اجتناب از پیامدهای قانونی، اسامی برخی از کاراکترهای این رمان را تغییر داده که به عنوان مثال می‌توان به تغییر نام کاراکتر کنت دراکولا به کنت اورلوک اشاره کرد.

آنیا تیلور-جوی قرار است به‌زودی در فیلم ترسناک جدیدی با عنوان Last Night in Soh در شبکه اینترنتی نتفلیکس دیده شود. این فیلم کارگردانی شده توسط ادگار رایت (Edgar Wright)، برای پخش در تاریخ ۲۹ اکتبر امسال (۷ آبان ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.