تریلر فیلم Matrix 4 در سینماکان 2021 به نمایش درآمد

25 August 2021 - 18:15
فیلم Matrix 4

کمپانی برادران وارنر در طی سینماکان 2021، علاوه بر اعلام رسمی فیلم Matrix 4، تریلری از آن نیز به نمایش در آورده است.

کمپانی برادران وارنر در طی پنل خود در سینماکان سال 2021، از فیلم‌های آینده خود رونمایی کرده است. حدود هشت ماه گذشته بود که کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که قصد دارد تا تمام فیلم‌های سال 2021 خود را به طور همزمان در سینماها و سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه کند. حال، این کمپانی با حضور پر رنگ خود در سینماکان، قصد دارد تا همچنان حضور خود در صنعت سینما را نشان دهد و اطمینان خاطری برای مالکان سینماها باشد.

در طی پنل کمپانی برادران وارنر در سینماکان، اولین تریلر فیلم ماتریکس 4 (The Matrix 4) به نمایش در آمد. همچنین، اعلام شد که عنوان رسمی این فیلم، رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) نام دارد و این فیلم قرار است در تاریخ 22 دسامبر 2021 بر روی پرده سینماها و همچنین سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه شود.

در تریلر فیلم ماتریکس 4، توماس اندرسون با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) در طی یک جلسه درمان، به روانشناس خود با بازی نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) می‌گوید که او رویاهایی داشته که رویا نبودند. او متوجه شده که همه چیز در مورد این دنیا درست نیست اما او هیچ خاطره‌ای از ماتریکس ندارد. در ادامه، او با زنی با بازی کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) در داخل یک کافی‌شاپ برخورد می‌کند. آنها احساس می‌کنند که همدیگر را می‌شناسند اما هیچ چیزی به یاد نمی‌آورند. در همین حین، توماس، قرص‌های آبی‌رنگ تجویز‌شده برایش را می‌خورد و درباره این فکر می‌کند که چرا همه افراد این جهان سرگرم گوشی‌های خود شدند و با نگاهی به اطرافش، متوجه می‌شود که او تنها کسی است که سرگرم گوشی خود نیست.

در نهایت، توماس اندرسون با مردی با بازی یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) برخورد می‎‌کند که یادآور کاراکتر مورفیس از فیلم‌های قبلی ماتریکس است. این مرد مرموز، قرص قرمز رنگی به توماس می‌دهد و به زودی، او متوجه می‌شود که ماتریکس چیست. بسیاری از صحنه‌های تریلر به نمایش درآمده از فیلم ماتریکس 4، نمایانگر و یادآوری از فیلم‌های قبلی این مجموعه فیلم است.

علاوه بر این، کلیپ‌هایی نیز از فیلم بتمن (The Batman) و فیلم تل‌ماسه (Dune) نمایش داده شد. فیلم بتمن در تاریخ 4 مارس 2022 و فیلم تل‌ماسه در تاریخ 22 اکتبر 2021 اکران خواهد شد.

همچنین، کلیپ‌هایی از فیلم بدخیم (Malignant) ساخته جیمز وان، فیلم گریه کن ماچو (Cry Macho) ساخته کلینت ایستوود و پیش درآمد سریال سوپرانوز (The Sopranos) به نام آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک (The Many Saints of Newark) و فیلم شاه ریچارد (King Richard) با بازی ویل اسمیت (Will Smith) در طی این پنل برای حاضران پخش شده است.

فیلم Matrix 4

مسئولان پخش فیلم‌های کمپانی برادران وارنر در طی پنل سینماکان این کمپانی حاضر شدند و اظهار داشتند که این کمپانی در طی شیوع ویروس کرونا، سیزده فیلم را اکران کرده است. آنها همچنین از مالکان سینماها برای فراهم کردن امکانات لازم برای حضور سینمادوستان، بسیار تشکر کردند. علاوه بر این، آنها به معرفی فیلم‌های آینده این کمپانی به خصوص فیلم ماتریکس 4 پرداختند.

قبل از این، اطلاعات بسیار کمی در مورد فیلم ماتریکس 4 در دسترس بود و حتی عنوان و داستان آن نیز نامشخص بود. فیلم ماتریکس 4 به کارگردانی لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) خواهد بود و کیانو ریوز و کری-ان ماس، بازیگران سه‌گانه ماتریکس، در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. تریلر فیلم ماتریکس 4 در طی این پنل برای حاضران پخش شد اما نسخه آنلاین آن هنوز منتشر نشده است.

فیلم اصلی ماتریکس، به یک فیلم علمی-تخیلی و اکشن شاخص تبدیل شد و تاثیر شگرفی بر روی این ژانر گذاشت. این فیلم در مراسم اسکار، برای تدوین، صدا، جلوه‌های بصری و تدوین صدا برنده جایزه اسکار شد. دیگر بازیگران فیلم نیز شامل جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) و جسیکا هنویک (Jessica Henwick) است.

کمپانی برادران وارنر همچنین تیزری برای فیلم بتمن در طی این پنل به نمایش درآورد. فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) و با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش شوالیه تاریکی، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش جیمز گوردون، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در نقش کت‌وومن، کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن و پاول دانو (Paul Dano) در نقش رایدلر است.

کمپانی برادران وارنر قرار است تا فیلم‌های سینمایی خود در سال 2022 را ابتدا بر روی پرده سینماها اکران کند و پس از 45 روز، بر روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.