شایعتی مبنی بر کارگردانی World War Z 2 توسط دیوید فینچر

9 February 2017 - 09:00

چند روز پیش استودیو پارامونت دو پروژه‌ی بزرگ خود را از لیست ارائه‌های خود حذف‌کرد. یکی از کمپانی Platinum Dunes که بازسازی عنوان چند‌گانه Friday the 13th «جمعه سیزدهم» که تا به حال چندین بار در مسیرش دچار تاخیر شد‌ه‌است و همچنین اخیرا پروژه‌ی پیش تولید فیلم به طور کلی منحل‌شد. و عنوان دیگر ادامه‌ی فیلم World War Z 2 «جنگ جهانی زد ۲» با بازیگری Brad pitt «برد پیت» است که با انتشار در سال ۲۰۱۳ موفقیت زیادی به‌همراه داشت. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

نسخه‌ی دوم فیلم جنگ جهانی زد پیش از این نیز در مسیر ساخته‌شدنش ماجرا‌های زیادی داشته‌است. اولین‌بار ایده‌ی ساخت قسمت دوم توسط Marc Forster «مارک فورستر»، کارگردان نسخه‌ی اول با اخبار غیر قطعی لغو‌شد و پس ازمدتی مشخص‌شد که فورستر کارگردانی این عنوان را بر عهده نخواهد‌گرفت. این اتفاق با وجود درگیری‌های پیش‌آمده میان فورستر، تهیه‌کننده و برد پیت چندان عجیب‌نبود. Juan Antonio Bayona «خوان آنتونیو بایونا»، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اسپانیایی نیز هنگامی که برای کارگردانی شروع‌کرد طولی نکشید که در اوایل سال ۲۰۱۶ به دلیل باقی تعهدات کاریش در نهایت مجبور به ترک پروژه شد.

در تابستان گذشته شایعاتی مبنی‌بر کارگردانی جنگ جهانی زد ۲ توسط کارگردان نامزد اسکار، David Fincher «دیوید فینچر» در فضای مجازی پخش‌شد اما هیچ تاییدیه رسمی از این بابت منتشر نشد اگرچه طبق اخبار منتشر‌شده از هالیوود ریپورتر، فینچر به شدت به ساختن دنباله‌ برای جنگ جهانی زد علاقه‌مند‌است و منتظر مدیران برای رسمی‌سازی این معامله و آماده‌سازی تدارکات برای شروع فیلم‌برداری است. تا اینجا علت آهستگی کمپانی در آماده‌سازی پیش‌نیاز‌ها نامشخص‌است.

به هر حال تصمیم استودیو پارامونت در ساختن نسخه‌ی دوم جنگ جهانی زد مخصوصا پس تاخیر پس از اعلام تاریخ رسمی برای انتشار در سال ۲۰۱۷ متعجب‌کننده نیست. با این حال این پروژه هنوز رسما کارگردان خود را اعلام نکرده‌است و فیلم‌برداری هنوز آغاز نشده و این آهستگی و ظاهرا بی‌رغبتی برای عنوان بزرگ و موفقی مثل جنگ جهانی زد عجیب به‌نظر می‌رسد. با اینکه تاریخ رسمی انتشار هنوز نامعلوم‌است، هالیوود ریپورتر انتشار این عنوان را در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ تخمین زده‌است. با این وجود این فیلم هنوز راه زیادی تا منتشر‌شدن دارد.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.