پوستر جدید فیلم Dune منتشر شد

31 August 2021 - 08:33
فیلم Dune

پوستری تازه از فیلم تل‌ماسه منتشر شده که تیموتی شالامت را به تصویر کشیده است.

کمتر از دو ماه تا اکران فیلم تل‌ماسه (Dune) به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) باقی مانده و پوستری تازه از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. فیلم تل‌ماسه اقتباسی جدید از رمانی علمی-تخیلی به همین نام نوشته فرانک هربرت (Frank Herbert) است.

در این پوستر تازه منتشر شده از فیلم تل‌ماسه، تیموتی شالامت (Timothée Chalamet) در نقش پاول آرتدیس دیده می‌شود که بر روی شن‌های سیاره آراکیس در حال قدم زدن است. این پوستر تازه را در زیر مشاهده می‌کنید.

فیلم تل‌ماسه قرار است تا در تاریخ 22 اکتبر 2021 بر روی پرده سینماها اکران شود و همچنین، این فیلم به طور همزمان بر روی سرویس آنلاین اج‌بی‌او مکس عرضه خواهد شد. به گفته کارگردان فیلم تل‌ماسه، این فیلم تنها بخشی از داستان رمان را بر می‌گیرد و او قصد دارد تا یک سه‌گانه خلق کند.

علاوه بر تیموتی شالامت، دیگر بازیگران برجسته فیلم تل‌ماسه شامل اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش پدر پاول به نام دوک لتو آرتدیس، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) در نقش مادر پاول به نام بانو جسیکا، زندیا (Zendaya) در نقش چینی، جاش برولین (Josh Brolin) در نقش گورنی هالک، استلان اسکارسگارد (Stellan Skarsgård) در نقش بارون ولادیمیر هالکونن، دیو باتیستا (Dave Bautista) در نقش گلوسو رابن ملقب به هیولا، شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) در نقش بنی جسریت، جیسون موموا (Jason Momoa) در نقش دانکن آیداهو و خاویر باردم (Javier Bardem) در نقش استیلگر است.

فیلم تل‌ماسه علاوه بر اکران در جشنواره فیلم ونیز، قرار است در جشنواره فیلم تورنتو نیز اکران شود و سپس بر روی پرده سینماها به نمایش دربیاید.

فیلم Dune

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.