تیزر فصل سوم سریال You منتشر شد

31 August 2021 - 12:34
سریال You

کمپانی نتفلیکس تیزری برای فصل سوم سریال تو منتشر کرده است.

همانند بسیاری از زوج‌ها در لس آنجلس، جو گولدبرگ با بازی پن بدجلی (Penn Badgley) و لاو کویین با بازی ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) قرار است برای مشخص کردن نام و جنسیت فرزند خود، یک جشن برگزار کنند. این تیزر منتشر شده برای فصل سوم سریال تو (You) نیز بر روی این موضوع تاکید دارد و همچنین تاریخ پخش فصل سوم سریال را نیز مشخص می‌کند.

در طی این تیزر، پن بدجلی با صدای وحشتناک و بی‌روح خود، در مورد اتفاقات پیش‌روی سریال سخن می‌گوید. باید دید که فصل سوم سریال داستان را در مورد فرزند این دو قاتل سریالی چگونه پیش می‌برد. در ادامه داستان فصل‌های قبل و تلاش‌های آنها برای داشتن فرزند، سرانجام آنها منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند. آنها به خانه‌ای برون شهری در ایالت کالیفرنیا نقل مکان کردند و به دنبال زندگی در آنجا هستند.

بازیگران جدیدی که در فصل سوم سریال حضور خواهند داشت شامل میکائلا مک‌مانوس (Michaela McManus)، شالیتا گرنت (Shalita Grant)، ترویس ون وینکل (Travis Van Winkle)، دیلن آرنولد (Dylan Arnold) و تتی گابریل (Tati Gabrielle) است. سافرون باروز (Saffron Burrows) نیز بار دیگر نقش مادر لاو کویین را به تصویر خواهد کشید.

کمپانی نتفلیکس اطلاعات زیادی در مورد فصل سوم سریال منتشر نکرده و هر آنچه می‌دانیم مربوط به پایان فصل دوم است. در طی این تیزر، همچنین مشخص شد که نام بچه این زوج، هنری خواهد بود. فصل سوم سریال تو قرار است در تاریخ 15 اکتبر بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

دانلود با کیفیت عالی (1080)

دانلود با کیفیت خوب (720)

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.