Justice League: اطلاعاتی از جعبه‌ی مادر منتشر شده است

9 February 2017 - 21:30

با این که فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» توانست طرفداران را به فیلم‌های آینده‌ی جهان توسعه یافته‌ی DC امیدوارد کند، ولی کمترین چیزی که به آن پرداخت جعبه‌ی مادر (Mother Boxes) و شخصیت سایبورگ (Cyborg) بود. با فرض این که سه جعبه‌ی مادر وجود دارد، یکی برای آتلانتین‌ها (Atlanteans)، یکی برای آمازون‌ها (Amazons) و دیگری برای انسان‌ها است. در فیلم بتمن علیه سوپرمن دیدیم که چگونه یکی از این جعبه‌های مادر قدرت‌های سایبورگ را به او داده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

حدس و گمان‌های زیادی وجود دارند که تا چه اندازه شخصیت سایبورگ و جعبه‌ی مادر در داستان‌های جهان توسعه یافته‌ی DC تاثیر گذار هستند. البته با تماشای فیلم Justice League «لیگ عدالت» می‌توان اطلاعات خوبی در این باره به دست آورد. همان طور که می‌دانید اسپفن ولف (Steppenwolf) شخصیت منفی فیلم Justice League «لیگ عدالت» خواهد بود، ولی از آنجایی که جعبه‌های مادر وارد داستان شده‌اند می‌توان حدس زد که به زودی برادرزاده‌ی او،دارک‌سید (Darkseid)، جای او را خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعاتی که Total Film منتشر کرده است، نه تنها جعبه‌ی مادر قدرت‌های سایبورگ را به او داده است؛ بلکه به بخشی از وجود او نیز تبدیل شده است و پس می‌شود شخصیت سایبورگ را خود جعبه‌ی مادر دانست. سکانسی که ما سایبورگ را در Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» دیدیم هم به این موضوع اشاره داشت. اگر با دقت فیلم بتمن علیه سوپرمن تماشا کرده باشید؛ متوجه شده‌اید که در زمان تشکیل سایبورگ به دستان پدرش، دکتر سایلس استون (Dr. Silas Stone)، جعبه‌ی مادر بر روی او شکل می‌گیرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.