تریلر فیلم The Batman در ماه اکتبر منتشر می‌شود

31 August 2021 - 22:13
فیلم The Batman

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که تریلر جدید فیلم بتمن (The Batman) در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

اولین تریلر از فیلم بتمن در طی رویدادی در آگوست سال 2020 منتشر شده بود. آن تریلر بر اساس چند هفته ابتدایی از فیلمبرداری فیلم بوده و با این وجود، توانست تا نظر مخاطبان و طرفداران را نسبت به این فیلم تازه از دنیای بتمن به خود جذب نماید. اکنون، کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که تریلر تازه از فیلم بتمن قرار است در ماه اکتبر 2021 منتشر شود.

تریلر جدید فیلم بتمن قرار است در طی رویداد دی‌سی فن‌دام سال 2021 در تاریخ 16 اکتبر منتشر شود. این رویداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد. کارگردانی فیلم بتمن در دستان مت ریوز (Matt Reeves) است و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) نیز قرار است نقش شوالیه تاریکی را در این فیلم به تصویر بکشد.

دیگر بازیگران فیلم بتمن نیز شامل زوئی کراویتز (Zoe Kravtiz) در نقش کت‌وومن، کالین فارل (Colin Farrell’) در نقش پنگوئن و پاول دانو (Paul Dano) در نقش ریدلر است. بنابر گفته‌های مت ریوز، فیلم بتمن قرار است داستان کمیک Year Two را اقتباس نماید و داستان تبدیل شدن بروس وین به بتمن را روایت خواهد کرد. ریدلر شخصیت شرور اصلی فیلم بتمن خواهد بود.

جدیدترین تریلر از فیلم بتمن قرار است در تاریخ 16 اکتبر 2021 عرضه شود. فیلم بتمن قرار است تا در تاریخ 4 مارس 2022 به طور انحصاری بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید. پس از چهل و پنج روز، این فیلم قرار است تا بر روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه شود.

در زیر، تیزری از فیلم بتمن را مشاهده می‌کنید که در رویداد دی‌سی فن‌دام سال 2020 منتشر شده است.

دانلود با کیفیت عالی (1080)

دانلود با کیفیت خوب (720)

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.