چندین بازیگر در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Megalopolis هستند

1 September 2021 - 13:19
فرانسیس کاپولا

چندین بازیگر برجسته در حال مذاکره برای حضور در فیلم مگالوپلیس (Megalopolis) هستند.

هنوز به طور رسمی، بازیگران فیلم مگالوپلیس مشخص نشدند اما بازیگرانی همچون اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، جسیکا لنگ (Jessica Lange)، میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)، جان ویت (Jon Voight)، زندیا (Zendaya) و جیمز کن (James Caan) در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم هستند.

ساخت فیلم مگالوپلیس در دستان فراسیس کوپولا است. او قبلا در فیلم پدرخوانده (The Godfather) با جیمز کن همکاری داشته است. قبلا نیز خبرهایی مبنی بر حضور جود لاو (Jude Law) در فیلم مگالوپلیس منتشر شده بود ولی هنوز مشخصمن نیست که آیا حضور او در این فیلم قطعی است یا خیر.

فیلم‌نامه فیلم مگالوپلیس در طی دهه 80 میلادی توسط کوپولا نوشته شده و داستان یک معمار را دنبال می‌کند که پس از یک فاجعه مخرب و ویرانگر در شهر نیویورک، قصد دارد تا این شهر را همانند یک آرمان شهر بازسازی نماید. مسئولیت‌های فرانسیس کوپولا در فیلم‌های سه‌گانه پدرخوانده، اتفاقات یازده سپتامبر و مسائلی دیگر سبب شده بود تا این پروژه تا به امروز به مرحله تولید نرسد.

حالا، فرانسیس کوپولا با رسیدن به سن هشتاد و دو سالگی، سرانجام آماده است تا این پروژه را به جلوی دوربین ببرد. او درباره این فیلم می‌گوید:

من بسیار مصمم هستم تا این فیلم را بسازم و امیدوارم که این فیلم در پاییز سال 2022 ساخته شود. هنوز تمام بازیگران دلخواه‌ام برای این فیلم مشخص نشدند اما تعدادی از آنها در حال مذاکره هستند و باید گفت که بازیگران خوبی گردهم آمده‌اند.

بنابراین، با مشخص شدند برخی از بازیگران و توسعه رو به پیشرفت فیلم، انتظار می‌رود که فیلم مگالوپلیس در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 بر روی پرده سینماها اکران گردد. البته این در صورتی است که مشکلات و موانع دیگری در سر راه تولید این فیلم پدیدار نشود.

با اینکه فرانسیس کوپولا برای ساخت سه‌گانه پدرخوانده بسیار مشهور است و موفقیت زیادی کسب نموده اما ساخت اکثریت فیلم‌های او به نوعی وابسته به شانس بوده است، از جمله فیلم مگالوپلیس که احتمالا هزینه 100 تا 120 میلیون دلاری را بر روی دست او خواهد گذاشت. با اینکه او در برخی موارد از سرمایه‌گذاران کمک می‌گیرد اما این کارگردان افسانه‌ای بیشتر سرمایه خودش را بر روی فیلم‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کند.

فرانسیس کوپولا در طی شصت سال از حرفه خود، به جز سه‌گانه پدرخوانده، نوزده فیلم دیگر را کارگردانی کرده است که از جمله آنها می‌توان به فیلم اینک آخرالزمان (Apocalypse Now)، فیلم دراکولای برام استوکر (Bram Stoker’s Dracula) و فیلم موزیکال رنگین کمان فینیان (Finian’s Rainbow) محصول دهه 60 میلادی اشاره کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • مهدی says:

    آقا من واقعا سایتتونو دوس دارم ولی این اسمارو یا کلا فلرسیشونو ننویسین یا مینویسین یکی باشه که گوشش آشناس یا حداقل ی سرچ کنه
    اسکار آیزِک – ویتاکر نه! ویدِکر! مثل همون دختره که چندلر باهاش تو atm گیر کرده بود! – زندایا – جیمز کان – فرانسیس کاااااااپولا نه کوپولا!