تاریخ عرضه سریال ساینفلد در نتفلیکس مشخص شد

2 September 2021 - 11:46
سریال Seinfeld

کمپانی نتفلیکس تاریخ رسمی برای عرضه سریال ساینفلد را اعلام کرده است.

این کمپانی اعلام کرده که سریال سیتکام و محبوب ساینفلد محصول دهه 90 میلادی، قرار است از تاریخ 1 اکتبر 2021 بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه می‌شود. کمپانی نتفلیکس مدت‌ها به دنبال آوردن این سریال سیتکام و محبوب به سرویس آنلاین خود است و در نهایت نیز موفق شد تا در سال 2019 حقوق عرضه آنلاین را بدست بیاورد.

سریال ساینفلد در سال‌های قبل بر روی سرویس آنلاین هولو قرار داشته و این سرویس برای عرضه آن به طور سالیانه مبلغ 150 میلیون دلار را پرداخت می‌کرده است. از همین رو، انتظار می‌رود که سرویس نتفلیکس نیز مبلغی بسیار بیشتر از این را برای عرضه این سریال سیتکام بر روی سرویس آنلاین خود پرداخته است.

لازم به ذکر است که شبکه ان‌بی‌سی یونیورسال برای سریال اداره (The Office) مبلغ 500 میلیون دلار و کمپانی برادران وارنر برای سریال دوستان (Friends) بیش از 425 میلیون دلار پرداخته‌اند و مطمئنا نتفلیکس مبلغی بیش از اینها را برای سریال ساینفلد هزینه کرده است.

تا تاریخ 23 ژوئن سال 2021، سریال ساینفلد بر روی سرویس آنلاین هولو قرار داشته و پس از آن نیز نتفلیکس اعلام کرده که این سریال را بر روی سرویس آنلاین خود عرضه خواهد کرد. سریال ساینفلد در طی دوران خود حدود ده جایزه امی برنده شده است. این سریال دارای 9 فصل و صد و هشتاد قسمت است. سازندگان سریال ساینفلد، لری دیوید (Larry David) و جری ساینفلد (Jerry Seinfeld) هستند.

جری ساینفلد در مورد اضافه شدن سریال ساینفلد به سرویس آنلاین نتفلیکس می‌گوید:

من و لری از کمپانی نتفلیکس برای ادامه دادن راه سریال ساینفلد و فراهم آوردن این فرصت برای ما بسیار سپاسگزارم. ما به هنگام ساخت این سریال، هیچ تجربه‌ای در دنیای تلویزیون و سریال نداشتیم و از اعتماد طرفداران و بقیه نسبت به این سریال بسیار قدردان هستیم. ما برای ساخت سریال بسیار تلاش کردیم و لذت بردن مردم از آن، کاملا ارزشش را داشته است.

جری ساینفلد در حال حاضر مجری برنامه قهوه خوردن با کمدین‌ها در ماشین (Comedians in Cars Getting Coffee) است. این سریال به مدت 11 فصل است که از سرویس آنلاین نتفلیکس در حال پخش است. سریال ساینفلد قرار است در تاریخ 1 اکتبر 2021 بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.