مورد انتظارترین فیلم‌ های بخش پایانی سال ۲۰۲۱ | قسمت دوم

3 September 2021 - 20:00
مورد انتظارترین فیلم‌ های ۲۰۲۱

در قسمت دوم و پایانی این مقاله، به مورد انتظارترین فیلم‌هایی که قرار است در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ اکران شوند، خواهیم پرداخت.

در قسمت اول، به فیلم‌هایی مانند Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings ،Cry Macho و The Many Saints of Newark اشاره کردیم که قرار است به‌زودی در سینماها به نمایش گذاشته شوند.

با این حال هنوز فیلم‌های بسیاری نیز وجود دارند که برای پخش در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده‌اند و در قسمت دوم این مقاله قصد داریم که به معرفی این فیلم‌ها بپردازیم.

مورد انتظارترین فیلم‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ را فیلم‌های زیر تشکیل می‌دهند:

No Time to Die

No Time to Die

این فیلم بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های بسیار محبوب جیمز باند می‌باشد که در آن دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش کاراکتر جیمز باند نقش‌آفرینی کرده و به احتمال بسیار زیاد، این فیلم آخرین حضور او در این نقش خواهد بود.

کاراکتر باند در این فیلم، مشغول سپری کردن تعطیلات خود در کشور جامائیکا بوده که ناگهان سر و کله‌ دوست قدیمی‌اش با نام فلیکس لیتر پیدا می‌شود و مشخص می‌شود که او به کمک جیمز باند احتیاج دارد.

در جدیدترین قسمت این فرنچایز، مامور 007 باید دانشمند دزدیده‌ شده‌ای را از چنگال شخصیت نقاب‌دار مرموزی با نام سافین که مسلح به تکنولوژی‌های خطرناکی است، نجات دهد.

نقش کاراکتر فلیکس لیتر را در این فیلم جفری رایت (Jeffrey Wright) و نقش شخصیت منفی اصلی این فیلم یعنی سافین را نیز رامی ملک (Rami Malek) ایفا کرده‌اند.

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ اکتبر امسال (۱۶ مهر ماه ۱۴۰۰)، به صورت انحصاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

Venom: Let There Be Carnage

Venom: Let There Be Carnage

تام هاردی (Tom Hardy) بار دیگر قرار است در این فیلم، در نقش دشمن کلاسیک مرد عنکبوتی با نام ونوم ظاهر شود. فیلم Venom: Let There Be Carnage، ادامه‌ای برای قسمت اول فیلم بسیار پرفروش و موفق کمپانی سونی در سال ۲۰۱۸ با نام Venom، می‌باشد.

کاراکتر ونوم در قسمت دوم این فیلم به مصاف قاتل زنجیره‌ای با نام کارنج (Carnage) که به‌تازگی قدرت‌های ابرقهرمانی به دست آورده، خواهد رفت. نقش این قاتل زنجیره‌ای را وودی هرلسون (Woody Harrelson) ایفا کرده است.

قسمت دوم فیلم Venom توسط اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی شده و طرفداران امیدوار هستند که این عنوان، آغازی برای حضور شخصیت‌های مارولی دیگر، در فیلم‌های آینده این فرنچایز باشد.

فیلم Venom: Let There Be Carnage قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر امسال (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰)، به صورت انحصاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

The Velvet Underground

The Velvet Underground

این مستند کارگردانی شده توسط کارگردان مطرح آمریکایی با نام تاد هینز (Todd Haynes)، روایتگر تصاویر تاریخی خیره‌کننده‌ای از گروه راک اند رول بسیار مشهور و تأثیرگذاری در دهه ۱۹۶۴ با نام The Velvet Underground می‌باشد.

در این مستند می‌توان آرشیوی از ویدیو‌های دیده نشده‌ این گروه را مشاهده کرد. طبق گفته‌ منتقدی با نام اوون گلیبرمن (Owen Gleiberman)، این مستند «آلبومی از تصاویر متحرک (و تکان دهنده) می‌باشد».

مستند The Velvet Underground قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر امسال (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰)، به صورت اینترنتی در شبکه اپل تی‌وی پلاس منتشر شود.

Halloween Kills

Halloween Kills

فیلم ترسناک «هالووین می‌کشد»، ادامه‌ای برای فیلم بسیار موفق و پرفروش کمپانی یونیورسال در سال ۲۰۱۸ با عنوان Halloween می‌باشد.

در قسمت دوم این فیلم نیز مانند قسمت اولش، بار دیگر شاهد رویارویی قهرمان داستان یعنی لوری استرود با قاتل زنجیره‌ای با نام مایکل مایرز خواهیم بود. کاراکتر لوری استرود به همراه خانواده‌اش در این فیلم مجبور خواهند شد که دوباره با این قاتل روانی و نقاب‌دار روبه‌رو شوند.

نقش کاراکتر لوری استرود را در قسمت دوم این فیلم مانند قسمت اولش، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) و نقش کاراکتر مایکل مایرز را نیز جیمز جود کورتنی (James Jude Courtney) ایفا کرده‌اند.

به غیر از این دو نفر، از دیگر بازیگران مطرحی که در قسمت دوم این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جودی گریر (Judy Greer) و آنتونی مایکل هال (Anthony Michael Hall) اشاره کرد.

فیلم ترسناک Halloween Kills برای پخش در تاریخ ۱۵ اکتبر امسال (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰)، به صورت انحصاری در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

The Last Duel

The Last Duel

فیلم درام تاریخی «آخرین دوئل»، براساس کتاب به قلم درآمده توسط اریک جاگر (Eric Jager) با عنوان The Last Duel: A True Story of Trial by Combat in Medieval France ساخته شده است.

وظیفه هدایت این فیلم را کارگردان مطرح هالیوودی با نام ریدلی اسکات (Ridley Scott) بر عهده داشته است.

این فیلم داستان مبارزه دو مرد در قرن چهاردهم میلادی با نام‌های ژان دو کاروژ و ژاک لو گریس را روایت می‌کند که برای حل کردن اختلاف خود تا حد مرگ با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

از بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به مت دیمون (Matt Damon)، آدام درایور (Adam Driver) و جودی کومر (Jodie Comer) اشاره کرد.

فیلم تاریخی The Last Duel قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر امسال (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

Last Night in Soho

Last Night in Soho

فیلم بریتانیایی و ترسناک «دیشب در سوهو»، جدیدترین فیلم کارگردانی شده توسط کارگردان مطرح هالیوودی با نام ادگار رایت (Edgar Wright) می‌باشد.

این فیلم مهیج و روان‌شناسانه که داستانش در شهر لندن جریان دارد، روایتگر طراح لباس تازه‌کاری با نام الوییز می‌باشد که توانسته با سفر به زمان گذشته و رفتن به دهه ۱۹۶۰، خواننده‌‌ای جوان با نام سندی (که الگوی او در زمینه مد می‌باشد) را ملاقات کند.

از بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie) و مت اسمیت (Matt Smith) اشاره کرد.

فیلم ترسناک Last Night in Soho برای پخش در تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰)، به صورت انحصاری در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

Dune

Dune

فیلم علمی‌-تخیلی «تل‌ماسه»، نسخه بازسازی شده‌ای از فیلم بسیار پرطرفدار Dune در سال ۱۹۸۴ می‌باشد. وظیفه هدایت این فیلم را دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) بر عهده داشته است.

این فیلم داستان پسر اشرافی با نام پل آتریدس را روایت می‌کند که برای به دست آوردن کنترل سیاره‌‌ای بی آب و علف با نام آراکیس که حاوی یکی از مهم‌ترین ماده‌های کهکشان است، باید با دشمنان خود مبارزه کند.

بازیگران بزرگی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، جاش برولین (Josh Brolin)، استلان اسکاشگورد (Stellan Skarsgård)، دیوید باتیستا (Dave Bautista)، زندیا کلمن (Zendaya Coleman)، جیسون موموآ (Jason Momoa) و خاویر باردم (Javier Bardem) اشاره کرد.

فیلم علمی‌-تخیلی و پرهزینه Dune، قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

The French Dispatch

The French Dispatch

فیلم کمدی و درام «گزارش فرانسوی»، جدیدترین فیلم کارگردانی شده توسط کارگردان مشهوری با نام وس اندرسن (Wes Anderson) می‌باشد.

فیلم The French Dispatch، شامل سه خط داستانی کاملاً متفاوت خواهد بود که یکی از آن‌ها درباره جنبش دانشجویی-کارگری ماه مه سال ۱۹۶۸ فرانسه و دیگری نیز، داستانی درباره فروشنده آثار هنری با نام لرد دووین (Lord Duveen) می‌باشد.

داستان این فیلم در دفتر روزنامه‌نگاری آمریکایی روایت می‌شود که در شهر خیالی در کشور فرانسه با نام انوئی-سور- بلاز (Ennui-sur-Blasé) واقع شده است.

از بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به تیموتی شالامی، تیلدا سوینتن (Tilda Swinton)، سرشه رونان (Saoirse Ronan)، بیل مری (Bill Murray)، جفری رایت، فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand)، الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، ویلم دفو (Willem Dafoe) و کریستف والتس (Christoph Waltz) اشاره کرد.

این فیلم مورد انتظار، به عنوان «نامه‌ای عاشقانه‌ برای روزنامه‌نگاران» توصیف شده است.

فیلم The French Dispatch برای پخش در تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت انحصاری در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

Eternals

Eternals

فیلم «جاودانگان»، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در سال جاری می‌باشد که وظیفه هدایت آن را، کارگردان برنده جایزه اسکار فیلم Nomadland با نام کلویی ژائو (Chloé Zhao) بر عهده داشته است.

داستان این فیلم بر روی نژادی از بیگانگان با نام Eternals تمرکز دارد که به مدت هزاران سال به صورت پنهانی در کره زمین زندگی کرد‌ه‌اند و هر کدام دارای قابلیت‌ها و قدرت‌های مختلفی از جمله پرواز و آسیب‌ناپذیری هستند.

از بازیگران بزرگ حاضر در این فیلم می‌توان به آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، جما چان (Gemma Chan)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، سلما هایک (Salma Hayek)، کیت هرینگتون (Kit Harington) و میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) اشاره کرد.

تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این فیلم در سینماها، ۵ نوامبر امسال (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) می‌باشد.

Ghostbusters: Afterlife

Ghostbusters: Afterlife

فیلم «شکارچیان روح: افترلایف»، ادامه‌ای برای یکی از نمادین‌ترین فرنچایز‌های تاریخ سینما یعنی فیلم Ghostbusters II در سال ۱۹۸۹، می‌باشد.

داستان این فیلم بر روی خانواده‌ای تمرکز دارد که به‌تازگی به شهری کوچکی با نام سامرویل نقل مکان کرده‌اند و در این شهر آن‌ها موفق به کشف رابطه خود با گروه شکارچیان روح می‌شوند.

بیل مری، دن اکروید (Dan Aykroyd)، ارنی هادسون (Ernie Hudson)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) و آنی پاتس (Annie Potts)، دوباره در نقش‌های قبلی‌شان در کنار بازیگران جدیدی از جمله فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، مکینا گریس (McKenna Grace)، پل راد (Paul Rudd) و کری کیون (Carrie Coon) در این فیلم دیده خواهند شد.

فیلم Ghostbusters II قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر امسال (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰)، به صورت انحصاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

House of Gucci

House of Gucci

فیلم «سرای گوچی»، داستان به قتل رسیدن رئیس سابق برند گوچی با نام مائوریتزیو گوچی (Maurizio Gucci) و سقوط خاندان گوچی را روایت می‌کند.

نقشه‌ی به قتل رسیدن این شخصیت را همسر سابق او با نام پاتریزیا رجیانی (Patrizia Reggiani) برنامه‌ریزی کرده است. پاتریزیا رجیانی برای این کار در سال ۱۹۹۸، به ۱۸ سال حبس در زندان محکوم شده است.

نقش کاراکتر مائوریتزیو گوچی را در این فیلم آدام درایور (Adam Driver) و نقش کاراکتر مائوریتزیو گوچی را نیز لیدی گاگا (Lady Gaga) ایفا کرده‌اند.

تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این فیلم در سینماها، ۲۴ نوامبر امسال (۳ آذر ماه ۱۴۰۰) می‌باشد.

Soggy Bottom

Soggy Bottom

فیلم «ساگی باتم»، جدیدترین پروژه‌ی کارگردانی شده توسط کارگردان مطرح هالیوودی با نام پل توماس اندرسن (Paul Thomas Anderson) می‌باشد که داستانش در دهه ۱۹۷۰ روایت می‌شود.

تاکنون جزئیات خاصی از داستان این پروژه منتشر نشده ولی با این حال می‌دانیم که این فیلم، روایتگر داستان بلوغ کاراکتری با نقش‌آفرینی کوپر هافمن (Cooper Hoffman) خواهد بود که در شهری با نام دره سن فرناندو، در کالیفرنیا آمریکا زندگی می‌کند.

از بازیگران مطرح حاضر در این فیلم می‌توان بردلی کوپر (Bradley Cooper)، یوزف گوبلس (Joseph Cross) و بنی سفدی (Benny Safdie) را نام برد.

فیلم Soggy Bottom برای پخش در تاریخ ۲۶ نوامبر امسال (۵ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

Nightmare Alley

Nightmare Alley

فیلم مهیج و روان‌شناختی «کوچه کابوس»، جدیدترین فیلم کارگردانی شده توسط کارگردان برنده جایزه اسکار با نام گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) می‌باشد که براساس رمان مشهور به قلم درآمده توسط ویلیام لیندسی گرشام (William Lindsay Gresham) ساخته شده است.

از بازیگرانی مطرح حاضر در این پروژه می‌توان به بردلی کوپر در نقش کاراکتری حیله‌گر با نام استن، کیت بلانشت (Cate Blanchett) در نقش روان‌پزشکی با گرایش‌های خطرناک با نام دکتر لیلیت ریتر، ویلم دفو، تونی کولت (Toni Collette) و رونی مارا (Rooney Mara) اشاره کرد.

فیلم Nightmare Alley قرار است در تاریخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

West Side Story

West Side Story

فیلم «داستان وست ساید»، اقتباسی از تئاتر موزیکال و کلاسیکی با همین عنوان می‌باشد که وظیفه هدایت آن را کارگردان مطرح هالیوودی با نام استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) بر عهده داشته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، این فیلم در مقایسه با فیلم ساخته شده از این تئاتر در سال ۱۹۶۱، اقتباسی وفادارانه‌تر خواهد بود. فیلم‌نامه این فیلم را، فیلم‌نامه‌نویس برنده جایزه‌ پولیتزر (معتبرترین جایزه روزنامه‌نگاری در آمریکا) با نام تونی کوشنر (Tony Kushner) به قلم درآورده است.

از بازیگران اصلی حاضر در این فیلم می‌توان به انسل الگورت (Ansel Elgort) و ریچل زگلر (Rachel Zegler) اشاره کرد.

این فیلم برای پخش در تاریخ ۱۰ دسامبر امسال (۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

Don’t Look Up

Don't Look Up

فیلم علمی‌-تخیلی و کمدی «بالا رو نگاه نکن»، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های برنامه‌ریزی شده‌ی شبکه اینترنتی نتفلیکس برای پخش در سال جاری می‌باشد.

این فیلم داستان دو ستاره‌ شناس تازه‌کار با نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) را روایت می‌کند که راهی تور رسانه‌ای بزرگی می‌شوند تا مردم جهان را از شهاب‌سنگی که در مسیر برخورد با کره زمین قرار دارد، باخبر کنند.

وظیفه هدایت این فیلم را آدام مک‌کی (Adam McKay) بر عهده داشته و از بازیگران مطرح حاضر در آن، می‌توان به کیت بلانشت، تیموتی شالامی، مریل استریپ (Meryl Streep)، جونا هیل (Jonah Hill)، آریانا گرانده (Ariana Grande)، ران پرلمن (Ron Perlman) و تایلر پری (Tyler Perry) اشاره کرد.

فیلم Don’t Look Up قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر امسال (۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰)، به صورت اینترنتی در شبکه نتفلیکس منتشر شود.

Spider-Man: No Way Home

Spider-Man: No Way Home

این فیلم، سومین قسمت از سری فیلم‌های بسیار محبوب «مرد عنکبوتی» با نقش‌آفرینی تام هالند (Tom Holland) می‌باشد که بسیاری از مردم برای دیدن آن لحظه‌شماری می‌کنند.

آلفرد مولینا (Alfred Molina) قرار است در این فیلم، دوباره در نقش کاراکتر دکتر اختاپوس از دومین قسمت از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی سم ریمی (Sam Raimi) و جیمی فاکس (Jamie Foxx) نیز در نقش کاراکتر الکترو از فیلم Amazing Spider-Man 2، ظاهر شوند.

تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این فیلم در سینماها، ۱۷ دسامبر سال جاری (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) می‌باشد.

The Matrix 4

Matrix 4

این فیلم که با نام رسمی «ماتریکس: رستاخیزها» شناخته می‌شود، چهارمین قسمت از سری فیلم‌های بسیار طرفدار ماتریکس می‌باشد که وظیفه هدایت آن را، کارگردان قسمت‌های پیشین این فرنچایز با نام لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) بر عهده داشته است.

از بازیگران حاضر در قسمت‌های پیشین این فرنچایز که قرار است دوباره در این فیلم حضور داشته باشند می‌توان به کیانو ریوز (Keanu Reeves)، کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss)، جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith)، لمبرت ویلسون (Lambert Wilson) و دنیل برنارد (Daniel Bernhardt) اشاره کرد.

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر امسال (یکم دی ماه ۱۴۰۰)، به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

Sing 2

Sing 2

انیمیشن موزیکال «آواز ۲»، ادامه‌ای برای قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۶ می‌باشد که داستانش بر روی آواز‌خوانی گروهی از حیوانات تمرکز دارد.

بازیگران بزرگی در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، تارون اجرتون (Taron Egerton)، نیک کرول (Nick Kroll)، ست مک‌فارلن (Seth MacFarlane) و جان سی ریلی (John C. Reilly) اشاره کرد.

تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این انیمیشن در سینماها،‌ ۲۲ دسامبر سال جاری (یکم دی ماه ۱۴۰۰) می‌باشد.

منبع: ورایتی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.