تاریخ اکران دو فیلم Logan و Kong: Skull Island در چین مشخص شد

9 February 2017 - 18:00

در سال‌های اخیر، آماروارقام مربوط به فروش جهانی یک فیلم بیشتر از فروش خانگی آن اهمیت پیدا کرده‌ است. برای مثال، اگرچه فیلم Warcraft «وارکرافت» به فروش ۴۷٫۳ میلیون دلاری در گیشه‌ی خانگی خود دست یافت، اما فروش بین‌المللی آن به خصوص در چین تا حدودی توانست ضررهای آن را جبران کند. عمده موفقیت این فیلم در گیشه‌های چین بوده است؛ کشور چین، با توجه به جمعیت بالای یک میلیارد نفریش، دومین بازار بزرگ سینما محسوب می‌گردد و شاهد اکران‌های بیشتر در این سرزمین هستیم. حال، تاریخ اکران دو فیلم مورد انتظار سال جاری، در این کشور مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

تاریخ اکران دو فیلم Logan «لوگان» و Kong: Skull Island «جزیره‌ی جمجمه»، که هر دو در ماه مارس میلادی اکران خواهند شد و بر سر تصاحب گیشه‌ با یکدیگر جدال خواهند داشت، در کشور چین مشخص شده است.

طبق گزارش THR، اکران فیلم «لوگان» در کشور چین، از روز جمعه ۲۷ اسفند (۱۷ مارس ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد و اصلی‌ترین رقیب آن در این زمان، فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» خواهد بود. از سوی دیگر، شاهد آغاز اکران فیلم «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» از روز جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ (۲۴ مارس ۲۰۱۷) خواهیم بود. هر دو فیلم مورد بحث، دو هفته پس از آغاز اکرانشان در سینماهای آمریکا، به پرده‌های سینماهای چین راه خواهند یافت.

استودیوی لجندری پیکچرز در اکران فیلم «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» با استودیوی برادران وارنر در کشور چین همکاری خواهد کرد. این استودیو موفق به کسب درآمد ۲۲۱ میلیون دلاری از اکران فیلم «وارکرافت» در سینماهای این کشور شده است.

اکران فیلم «لوگان» در کشور چین از آن جهت اهمیت دارد که اکران ساخته‌ی دیگر استودیوی ناشر آن، یعنی فیلم Deadpool «ددپول»، که از مضامین یکسانی با آن برخوردار است در این کشور ممنوع شد. دیگر فیلم‌های سری مردان ایکس، یعنی X-Men: The Wolverine «مردان ایکس: وولورین»، X-Men: Days of Future Past «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» و X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» با اکران خود در گیشه‌های چین به ترتیب به درآمد ۴۰٫۶ میلیون دلاری، ۱۱۶٫۴ میلیون دلاری و ۱۲۰٫۷ میلیون دلار دست یافته‌اند. باید منتظر ماند و دید که حضور مستقل شخصیت لوگان/وولورین در یک فیلم چه عملکردی در گیشه‌ی چین از خود به جای خواهد گذاشت.

منبع : ScrrenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.