کارگردان فیلم Escape Plan 2 مشخص شد

9 February 2017 - 19:00

فیلم اکشن Escape Plan «طرح فرار» که در سال ۲۰۱۳ میلادی به اکران درآمد، به روایت فرار دو زندانی با هنرنمایی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) و آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) از امن‌ترین زندان جهان پرداخت. اگرچه این فیلم نقدهای ضعیفی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما فروش نسبتاً خوب آن در خانه و به خصوص اکران موفقیت‌آمیزش در بازار چین، منجر شد تا استودیوی تولید کننده‌ی این فیلم، EFO، ساخت دنباله‌ی آن را تائید کند. حال، کارگردان دنباله‌ی فیلم مذکور مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه حضور سیلوستر استالونه در Escape Plan 2 «طرح فرار ۲» قطعی است، اما همچنان وضعیت حضور آرنولد شوارتزنگر در این دنباله مشخص نیست. به نظر می‌رسد که EFO در نظر دارد حتی بدون حضور شوارتزنگر، «طرح فرار ۲» را بسازد و کارگردان نام‌آشنایی را که در حوزه‌ی ساخت فیلم‌های اکشن با بودجه‌ی کم تخصص دارد را برای کارگردانی این فیلم به استخدام درآورده است.

طبق گزارش The Tracking Board، استیون سی. میلر (Steven C. Miller) که در زمینه‌ی ساخت فیلم‌های اکشن B-Movie تبحر دارد، جایگزین میکائیل هافتسروم (Mikael Hafstrom)، کارگردان نسخه‌ی نخست «طرح فرار»، شده است و کارگردانی دنباله‌ی آن را برعده گرفته است. مایلز چَپمن (Miles Chapman)، بار دیگر وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی فیلم «طرح فرار ۲» را برعهده دارد. لئوموس پیکچرز (Leomus Pictures)، تولیدکننده‌ی چینی این فیلم، اعلام کرده که «طرح فرار ۲» شامل برخی المانهای فیلم‌های چینی جهت جذب مخاطبین چینی آن است. نسخه‌ی نخست «طرح فرار» بیش از ۴۱ میلیون دلار از گیشه‌های چین به جیب زد این در حالی است که فروش خانگی آن در آمریکا، تنها معادل ۲۵ میلیون دلار است.

استیون میلر، یکی از کارگردان‌هایی است که در سال‌های اخیر همکاری‌های متعددی با استودیوی EFO داشته است. از جمله‌ی این همکاری‌ها می‌توان به Extraction «استخراج» در سال ۲۰۱۵، Marauders «غارتگران» در سال ۲۰۱۶ و همچنین فیلم First Kill «اولین شکار» که در دست ساخت است، اشاره کرد. هر سه فیلم مذکور با هنرنمایی بروس ویلیس (Bruce Willis) همراه بوده است.

از آنجایی که بیان شده نسخه‌ی دوم «طرح فرار» همراه با المان‌های چینی باشد، یحتمل زوج استالونه و شوارتزنگر (در صورت بازگشت وی به فیلم) باید از زندان‌های فوق امنیتی چین فرار کنند. شایان ذکر است که هنوز طرح اصلی داستان فیلم «طرح فرار ۲» مشخص نیست. همچنین تنها اشاره شده که این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران گردد و هنوز تاریخ دقیق آغاز اکران گسترده‌ی آن مشخص نیست.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.