جک نیکلسون در بازسازی آمریکایی Toni Erdmann حضور خواهد داشت

9 February 2017 - 20:00

از چندی پیش شایعات بسیاری در خصوص بازسازی نسخه‌ی آمریکایی فیلم موفق Toni Erdmann «تونی اردمان» در سطح اینترنت پخش شده بود؛ حال، جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که جک نیکلسون (Jack Nicholson)، که آخرین ایفای نقشش در سینما به سال ۲۰۱۰ میلادی بازمی‌گردد، قرار است در این بازسازی ایفای نقش کند و به بازنشستگی خود خاتمه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

به گزارش Variety، استودیوی پارامونت (Paramount) موفق به خرید حقوق بازسازی انگلیسی زبان فیلم «تونی اردمان» شده است و جک نیکلسون را برای بازی در نقش اصلی آن در نظر دارد. نسخه‌ی اصلی این فیلم، به روایت داستان پیرمردی به نام وینفرید کونرادی (Winfried Conradi) با بازی پیتر سیمونزچک (Peter Simonischek) می‌پردازد که تصمیم به ملاقات دخترش، اینس (Ines) با بازی ساندرا هولر (Sandra Hüller)، می‌گیرد. کونرادی یک شخصیت کمدی عجیب و غریب، با دندان‌های مصنوعی و کلاه گیس است که با نام «تونی اردمان» نیز شناخته می‌گردد.

طبق گزارش‌هایی که اخیراً منتشر شده، استودیوی پارامونت کریستن ویگ (Kristen Wiig) را برای ایفای نقش دختر کونرادی، یعنی اینس، در نظر گرفته است. همکاری نیکلسون و ویگ در فیلمی با چنین مضامین خاصی، می‌تواند منجر به یک همکاری موفق گردد.

فیلم «تونی اردمان» نخستین بار در جشنواره‌ی کن سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد. این فیلم چندی پیش توانست جایزه‌ی بهترین فیلم خارجی زبان جشنواره‌ی گلدن گلاب را بدست آورد. همچنین «تونی اردمان» اصلی‌ترین رقیب فیلم «فروشنده»ی اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم خارجی زبان اسکار است.

فیلم موفق «تونی اردمان» به طور محدود در سینماهای آمریکا در حال نمایش است.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.