تریلر فیلم Moonfall منتشر شد

4 September 2021 - 15:15
فیلم Moonfall

اولین تریلر رسمی برای فیلم فاجعه‌ای و علمی-تخیلی Moonfall منتشر شده است.

فیلم سقوط ماه (Moonfall) به کارگردانی رونالد امریش (Roland Emmerich) است. او سابقه کارگردانی فیلم روز استقلال (Independence Day)، فیلم گودزیلا (Godzilla)، فیلم پس فردا (The Day After Tomorrow) و روز استقلال: بازخیز (Independence Day: Resurgence) را در کارنامه دارد.

فیلم سقوط ماه، فیلمی علمی-تخیلی و حماسی است. کمپانی لاینزگیت اولین تریلر رسمی برای این فیلم را منتشر کرده که نیم نگاهی از جدیدترین تصور کارگردان امریش نسبت به تخریب و نابودی جهانی را ارائه می‌کند.

در فیلم سقوط ماه، یک نیروی اسرارآمیز و ناشناخته، ماه را از مدار سیاره زمین خارج می‌کند و به سمت سیاره زمین سوق می‌دهد که نتیجه آن نیز، برخورد این سیاره و قمر با یکدیگر و نابودی تمام زندگی‌های روی سیاره زمین است.

تا چند هفته تا برخورد ماه به سیاره زمین مانده و جهان در آستانه نابودی قرار گرفته است. مدیر اجرایی سازمان ناسا و فضاورد بازنشسته، جو فاولر با بازی هیل بری (Halle Berry) بر این باور است که او راه حلی برای نجات دادن همه از این فاجعه عظیم را دارد اما فقط یک فضانورد دیگر به نام برایان هارپر با بازی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و یک نظریه پرداز به نام کی سی هاسومن با بازی جان بردلی (John Bradley) او را باور دارند.

این قهرمانان غیرمنتظره یک ماموریتی غیرممکن را آغاز و به فضا سفر می‌کنند و همه کس را بر روی سیاره زمین تنها می‌گذارند و متوجه می‌شوند که ماه، آن چیزی نیست که قبلا فکر می‌کردیم.

دیگر بازیگران فیلم سقوط ماه شامل جاش گد (Josh Gad)، مایکل پنیا (Michael Peña)، کلی یو (Kelly Yu)، دونالد ساترلند (Donald Sutherland) و چارلی پلامر (Charlie Plummer) است.

فیلمنامه فیلم سقوط ماه توسط رونالد امریش به همراه هارالد کلوسر (Harald Kloser) و اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) نوشته شده است. فیلم سقوط ماه قرار است در تاریخ 4 فوریه سال 2022 بر روی پرده سینماها اکران گردد. در زیر می‌توانید تریلر فیلم سقوط ماه را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت عالی (1080)

دانلود با کیفیت خوب (720)

منبع: لاینزگیت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.