تانوس شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War است

7 February 2017 - 14:00

درحالی‌که دنیای سینماتیک مارول بازخورد بسیار مثبتی از فیلم‌های سوپر قهرمانی هالیوود دریافت کرده است، بعضی از منتقدین هنوز به دنبال فیلم‌های متعدد هستند. بیشتر این منتقدین به کمبود شخصیت‌های شرور قوی و به یاد ماندنی اشاره می‌کنند، زیرا بیشتر فیلم‌های دنیای مارول قهرمانانش را در مرکز احساسات قرار می‌دهد. هرچند مدیر استودیوی مارول، کوین فیگ، می‌گوید این روند در مورد فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) تغییر می‌کند، جایی که تانوس، شخصیت بسیار شرور داستان، به‌عنوان کاراکتر اصلی فیلم تعیین شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این موضوع به صحبت صورت گرفته میان راب کیز و گروهی از روزنامه نگاران فیلم برمی گردد. اواخر ماه آوریل با تهیه کننده قوی هالیوود در ابتدای جلد دوم Guardians of the Galaxy مصاحبه شد. در این مصاحبه از فیگ و دستیارش درباره شخصیت‌های شرور دنیای مارول بعد از چاپ مطلبی درباره شخصیت Ronan the Accuser و Zemo در Captain America: Civil War پرسیده شد.

 

خب این مسئله همیشه متغیر است و از طرفی هم همیشه با چیزی آغاز می‌شود که بیشتر به داستان و قهرمان آن بها می‌دهد. از ما انتقاد شده است. اگر بحث درباره تمرکز بیشتر روی شخصیت‌های شرور باشد، این انتقاد به جا است. بعضی از شماها با کریس و استیو درباره Civil War صحبت کردید. چه موقع بود؟ دیروز؟ هفته گذشته؟ و آنها هم درباره تانوس صحبت کردند. تانوس در Infinity War، فیلمی که شخصیت‌های زیادی دارد، کاراکتر اصلی فیلم است و این یعنی ما کمی از آنچه قبلاً انجام می‌دادیم فاصله گرفتیم و این برای فیلمی مثل Infinity War کاملا به موقع بود.

از صحبت‌های فیگ می‌توان این را فهمید که همه چیز از تانوس شروع می‌شود که نیروی محرک داستان است و این فیلم از ویژگی‌های قبلی MCU فاصله می‌گیرد، جایی که قهرمانان اغلب با شیطان‌های درونی و افراد شروری مواجه می‌شوند که وقایع متعددی را به دنبال آن رقم می‌زنند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.