کارگردان Pacific Rim: Uprising تصویر جدیدی از این فیلم را در اینستاگرام خود منتشر کرد

7 February 2017 - 17:00

با وجود تلاش فراوان فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) برای به‌دست آوردن باکس آفیس امریکا، مقبولیت بین‌المللی این فیلم باعث شده تا سری بعدی آن در قالب فیلم Pacific Rim: Uprising ساخته شود. اینکه چقدر دنباله این فیلم به کار گیلرمو دل تورو شباهت داشته باشد، پرسش مهمی است که هنوز مطرح است. دل تورو می‌گوید این فیلم از ورژن اصلی‌اش بسیار متفاوت خواهد بود اما فیلم نامه اصلی او برای این دنباله دوباره توسط دنیای ژوراسیک و درک کانولی بازنویسی شده است. کارگردانی این سری را استیو اس. دنایت بر عهده گرفته است درحالی‌که دل تورو همچنان به‌عنوان تهیه کننده کار باقی می‌ماند، نمی‌توان به راحتی فهمید چه در ذهن او می‌گذرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

چه فیلم Uprising لحن فیلم قبلی خود را داشته باشد یا نه، احتمالاً نقطه حرکتی برای مخاطبینی است که فیلم اصلی را ندیده‌اند. به نظر می‌رسد رالیگ بکت با بازی چارلی هونام که در فیلم اصلی حضور داشته، در این فیلم جدید نقشی ندارد. در اصل بیشترین تمرکز روی آخرین پسر استاکر پنتکاست با بازی جان بویگا خواهد بود.

استیو اس. دنات اخیراً نگاه جدیدی به این فیلم داشته و آن را در اکانت اینستاگرام خود نیز به اشتراک گذاشته است. این تصویر تابلو “منطقه ممنوعه” است که توسط Pan Pacific Defense Corps پست شده است. به نظر می‌رسد این تابلو و همین طور میله های اطراف آن توسط یک متجاوز ذوب شده‌اند.

چه چیزی باعث این نفوذ شده است؟ خیلی نمی‌توان گفت کایجو پشت این قضیه باشد. بلکه به نظر می‌رسد یک انسان وارد این تجهیزات نگه‌دارنده ی جاگرها شده است. آیا این کار جیک پنتاکاست بوده که سعی داشته درباره میراث پدرش بداند؟ جزئیات زیادی درباره این فیلم منتشر نشده و همه چیز درباره نقش او در این فیلم مرموز و پنهان است. تنها چیزی که بر اساس تصاویر منتشر شده فهمیده‌ایم این است که او یونیفرم خلبان جاگر را می‌پوشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.