دنیل ردکلیف حضور در تیزر سریال Rick and Morty را رد کرده بود

5 September 2021 - 22:47
دنیل ردکلیف - سریال Rick and Morty

دنیل ردکلیف حضور در تیزر لایو اکشن سریال Rick and Morty را رد کرده است.

معاون ارشد بخش انیمه و اکشن کمپانی برادران وارنر، جیسون دی مارکو (Jason DeMarco) اظهار داشته که دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) حضور در تیزر لایو اکشن سریال ریک و مورتی (Rick and Morty) را رد کرده است.

روز گذشته، تیزری چهارده ثانیه‌ای برای دو قسمت پایانی فصل پنجم سریال انیمیشنی ریک و مورتی منتشر شده بود که در آن، کریستوفر لوید (Christopher Lloyd) و جیدن مارتل (Jaeden Martell) نقش نسخه‌های اکشن زنده ریک و مورتی را به تصویر می‌کشیدند. در این تیزر، آنها از داخل پورتالی سبز رنگ در نقش این دو نفر بیرون می‌آیند.

انتشار این تیزر در داخل اینترنت، همه را به وجد آورد و این سوال را باقی گذاشت که آیا این تنها یک ترفند بازاریابی بوده یا اینکه احتمال ساخت قسمتی لایو اکشن از این سریال انیمیشنی وجود دارد.

سریال انیمیشنی ریک و مورتی در سال 2013 توسط دن هارمون (Dan Harmon) و جاستین رویلند (Justin Roiland) ساخته شده است. سریال ریک و مورتی داستان دانشمندی دیوانه به نام ریک سانچز با صداپیشگی رویلند را دنبال می‌کند که پس از سال‌ها دوری به زندگی دخترش به نام بث و دیگر اعضای خانواده‌اش باز می‌گردد.

او نوه نوجوان و خجالتی خودش به نام مورتی با صداپیشگی رویلند را وارد ماجراجویی‌هایی دیوانه‌وار در سرتاسر کهکشان و بعدهای دیگر می‌کند.

این سریال به هنگام انتشار خود برای اولین بار، به موفقیت قابل توجهی دست یافت و همچنین دو جایزه امی برای بهترین انیمیشن از مراسم جوایز امی برده است. تا پایان فصل سوم سریال ریک و مورتی، محبوبیت این سریال به شدت افزایش یافته بود.

پس از پایان فصل سوم، سازندگان سریال قراردادی طولانی مدت با شبکه ادالت سوییم برای ساخت هفتاد قسمت در طی تعداد فصلی نامشخص به امضا رساندند.

دی مارکو از طریق شبکه‌های اجتماعی به صحبت در مورد این تیزر لایو اکشن پرداخت و به سازندگان سریال برای موفقیت آن تبریک گفت. او همچنین در بخشی از صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که او سعی داشته تا ستاره فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، دنیل ردکلیف، را برای ایفای نقش مورتی در این تیزر لایو اکشن به خدمت بگیرد چراکه او یکی از طرفداران پروپا قرص سریال است. او در ادامه بیان کرد که دنیل ردکلیف پیشنهاد او را رد کرده است و اعتقاد داشته که با اینکه این موضوع بر روی کاغذ جذاب است اما به صورت عملی خوب نیست.

حضور لوید در این تیزر لایو اکشن در نقش ریک بسیار منطقی و قابل قبول است به خصوص اینکه او نقش داک براون را در مجموعه فیلم‌های بازگشت به آینده (Back to the Future) به تصویر کشیده است. با این حال، حضور ردکلیف در نقش مورتی چندان منطقی نیست چراکه این بازیگر سی و دو سال سن دارد و منطقی نیست که او نقش پسری سیزده ساله را بازی کند.

در هر صورت، جیدن مارتل به خوبی مناسب نقش مورتی است. او هیجده سال سن دارد و قبلا سابقه ایفای نقش نوجوان‌های خجالتی را داشته است. او در فیلم چاقوکشی (Knives Out) و همچنین فیلم آن (It) بازی کرده است. طرفداران مدت بسیاری است که منتظر ساخت اقتباسی اکشن زنده از سریال انیمیشنی ریک و مورتی هستند و این تیزر نیز امید آنها را بیشتر کرده است. دو قسمت پایانی فصل پنجم سریال ریک و مورتی در تاریخ 5 سپتامبر 2021 بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه می‌شوند.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.