جیسون موموا لباس جدید آکوامن را آشکار کرد

6 September 2021 - 09:00
فیلم Aquaman

جیسون موموا اولین تصویر از لباس جدید آکوامن در فیلم جدیدش را آشکار کرده است.

جیسون موموا در صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی تصویری از لباس تازه کاراکترش در فیلم دوم آکوامن به نام آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) منتشر کرده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

موموا دو تصویر منتشر کرده که اولی مربوط به لباس طلایی رنگ او در فیلم اول آکوامن است و دومی نیز لباسی سیاه رنگ برای فیلم آکوامن 2 را نشان می‌دهد.

جیسون موموا قرار است بار دیگر در فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده، نقش آرتور کاری ملقب به آکوامن را بازی کند. در کنار او، دیگر بازیگرانی که نقش‌های خود را از فیلم اول بازآفرینی خواهند کرد شامل امبر هرد (Amber Heard)، پاتریک ویلسون ( Patrick Wilson)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) و یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen) است.

همانند فیلم اول آکوامن، فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده نیز توسط جیمز وان (James Wan) کارگردانی خواهد شد. فیلم آکوامن در ماه دسامبر سال 2018 بر روی پرده سینماها به اکران در آمد و توانست به فروش بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند.

به جز سه‌گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight) ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، فیلم آکوامن، تنها فیلم کمپانی دی‌سی بوده که توانست به چنین فروشی دست پیدا کند. دیوید لزلی-جانسون مک‌گولدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) قرار است فیلم‌نامه فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده را قلم بزند. جیمز وان به همراه پیتر سفران (Peter Safran) تهیه‌کنندگان فیلم آکوامن 2 هستند.

جیسون موموا نقش آکوامن را به صورت بسیار کوتاه در فیلم بتمن دربرابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) در سال 2016 بازی کرده بود. سپس در سال 2017، این نقش خود را در فیلم لیگ عدالت (Justice League) بازآفرینی کرد. فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده قرار است تا در تاریخ 16 دسامبر سال 2022 بر روی پرده سینماها اکران گردد. در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده توسط جیسون موموا را مشاهده کنید.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.